Toppunt dubbel gevoel

Hai,

Jullie hebben het misschien in mijn andere topic al gelezen, vandaag kwam ik erachter dat ik zwanger ben!
Het is echter vandaag ook precies 1 jaar geleden dat onze zoon na een week is overleden.
Ik kon niet langer wachten met testen, omdat ik zsm zo verstandig mogelijk wil eten, drinken en vooral; niet roken. Dat laatste lukt blijkbaar alleen als ik zeker weet dat ik zwanger ben en dus wil ik zo vroeg mogelijk testen.

Het geeft uiteraard een heel dubbel gevoel vandaag, en het is nog maar de vraag of het blijft zitten, maar we zijn trots dat het toch gelukt is.

Maaike

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,
dat moet idd een heel dubbel gevoel geven op een dag als vandaag. Hopelijk kan je er snel aan wennen en kan je er toch van gaan genieten.
liefs fleur

Gefeliciteerd! Wel heel toevallig dat het precies op de dag is, of ja, dat kan eigenlijk geen toeval zijn toch. Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is. Ik hoop dat de zwangerschap goed verloopt en dat je er snel van kunt gaan genieten.

gefeliciteert met je zwangerschap.
tegek meid. ja is een dubbel gevoel maar misschien ook zo wel voorbestemd. Probeer wel vanje zwangschap tegenieten.
xxx natasja

Terug
Bovenaan