tot de 15e week wachten

Hoi,

Afgelopen maandag de 3e echo gehad. Wat een feest om weer naar ons kindje te kijken. We hadden 's ochtends vroeg de echo en het kindje was al goed wakker en aan het bewegen. En het is een eigewijze want elke keer als ik mijn telefoon pakte om een filmpje te maken van de kleine lag het dood stil en zodra de telefoon weer weg was ging het weer met de armpjes en beentjes hihi.

Ik ben nu 11 weken zwanger en helaas moeten we nu wachten tot de 15e week voordat we weer een echo hebben. Ik zag er elke keer zo naar uit om weer op de echo te kunnen zien dat alles goed gaat met het kindje en nu moeten we gewoon 4 weken wachten tot het eind van deze mand voordat we weten of alles goed is met de kleine.

Vervelend is dat he. Heb ik ook last van. Het blijkt dat er amateur echo apparatuur voor thuis bestaat.. maar daar zie ik toch maar van af.. Te veel echo's zijn namelijk ook weer schadelijk en ik zie mezelf dan al het liefst dagelijks naar de kleine kijken. Dat is ook weer niet goed :).

Hihihi, wat grappig, zo'n eigenwijsje, nu al :)
Wachten duurt lang hè!! Ik mag donderdag eindelijk, na een maand gewacht te hebben, voor mn 2e echo. Nog 2 nachtjes.....
Succes! En genieten :)

via de website van babybeats.nl kun je een dopler kopen. kun je dagelijks hartje luisteren.
ik heb hem bij mijn vorige zwangerschap gekocht en merk dat als ik nu onzeker ben ik de dopler pak :)

Dat is wel een goed idee Marloes en wat is er nou fijner en leuker dan dat! Ik ga eens even kijken. Moet zeggen dat de weken op zich wel voorbij vliegen sinds ik zwanger ben en aangezien wij al 3 echo's erop hebben leef je er om de 2 weken toch een beetje naar toe en is 1 maand wachten ineens heel lang ;).

Is er medisch iets met je dat je nu met 11 wkn al 3 echo's hebt gehad? Wachten duurt altijd lang he. Hier nu wachten tot de 20 weken echo. Vorige echo was met 12 weken. Dus voel met je mee met de duur.

Volgende week naar de VK en dan zullen we naar hartje luisteren, is ook weer een geruststelling :)

Nee we dachten dat ik 8 weken was bleek ik 6,5 week te zijn dus toen een echo gehad de tweede met 8 weken om te kijken of het kindje helemaal oké was en toen met 10 weken bij deze verloskundige praktijk in Zwolle doen ze het extra vroeg zodat je genoeg tijd het over de combinatie test na te denken

Ah vandaar. Als je dan zoveel hebt mogen kijken lijkt het inderdaad heel lang. Hier doen ze alleen de termijn echo en de 20 wkn echo. Als je zelf meer wil mag dat, maar dan zijn het pretecho's en die moet je zelf betalen.

Terug
Bovenaan