Gefeliciteerd! ❤
Jep, herkenbaar.
Zowel het nog niet helemaal beseffen als het wachten op de eerste echo.
Ik moest 3,5 week wachten vanaf het moment dat ik een positieve test had tot de eerste echo. Jeetje wat duurt wachten laaaaaang!
De zenuwen voor de eerste echo kwamen bij mij in de laatste paar dagen voor de echo, en dan 's nachts en eigenlijk meer onbewust. Lekker rustig gaan slapen: Yes, morgen weer een dagje dichterbij! En dan wakker worden met zenuwen-buikpijn en de hele nacht niet kunnen slapen. Toen ik daar lag bij de echo kwamen ze zenuwen-tranen er ook even uit. Was gelukkig geen probleem haha. Hele mooie echo gehad. Alles zag er perfect uit, kleintje begon zelfs al een beetje te bewegen en een perfect kloppend hartje gezien.
Zelfs nadat ik de echo heb gezien, besef ik het me nog niet altijd helemaal. Het ene moment meer dan het andere. Dat moet ook groeien denk ik. Ik denk dat het straks met de 2e echo, met hoorbaar hartje, en daarna als je buik gaat groeien en nog later als je je kindje voelt, wel ineens super 'echt' zal zijn.
Zelf heb ik op vermoeidheid na ook echt nergens last van, ik denk dat dat ook wel scheelt.
Hele fijne zwangerschap gewenst en succes met naar de echo toeleven. Voor mij was het het mooiste dat ik ooit gezien heb!