Tot donderdag!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

net heb ik afscheid genomen van mijn kleine meid, die ging met oma mee naar haar werk (oppassen) en straks ga ik rijden. Vannacht slaap ik ergens in een hotelletje en dan morgen haal ik Mattijs om 12.00 uur  op in Basel (anders moet ik vannacht om 2 uur gaan rijden.... dan slaap ik liever). Het viel me mee mijn kleine meid weg te zien rijden, maar twee nachten zoinder haar wordt heel vreemd. Vooral omdat ik vannacht, mijn eerste nacht zonder Laura, ergens in zuid Duitsland in m'n eentje in een hotel zal liggen. In ieder gaval zie ik Mattijs morgen en donderdag ben ik weer in het land. Dan zal ik ook wel even laten weten hoe het gegaan is.

Groetjes Ilona

veel plezier.probeer maar lekker te genieten van je "vrijheid".en hopelijk komt het jullie relatie ook een beetje ten goede,samen uit.
en oma heeft het wel goed bij laura hoor

Ha meid,
veel succes met je reis. Probeer er toch lekker van te genieten, ondanks dat je Laura zult missen. Die tijd voor jullie tweeen komt op een goed moment denk ik. Maak er iets leuks van en tot donderdag.
Groetjes

veel plezier en ik hoop dat mattijs en jij een leuk feestje zulle hebben (jullie gingen toch naar een feestje?). zal best vreemd zijn zo zonder laura, maar xe is in goede handen.

goede reis!

Goeie reis en veel plezier op het feest samen met Mattijs, en tot donderdag

Groetjes Monique

Rij voorzichtig, haha!! Veel plezier en tot donderdag!

Wendy

heel veel plezier! ga maar lekker genieten met zijn tweeen!
dat hebben jullie wel verdiend toch?

en laura heeft het vast heel goed bij oma!

liefs marijke

Hoi Iloon

Heb je dan net wel even live gesproken toch wil ik nog even een reactie plaatsen  
Ik hoop dat jullie elkaar gemist hebben en dat het een leuk feest word
Enne lijkt me inderdaad wel vreemd zonder je kleine maar die is bij oma dus dat is ook weer een fijn gevoel
Groetjes monique

Terug
Bovenaan