Onze buren zijn hun badkamer aan het verbouwen. Al twee maanden. Eerst moest er een muur uitgebroken worden, dat was gewoon continu lawaai. En nu zijn ze nog steeds geregeld aan het boren en timmeren, eigenlijk allemaal in de avonduren. Ik word er best wel gek van, want mijn kleintje schrikt er telkens wakker van en is dan in paniek. En dat gebeurt niet 1 keer op een avond, maar zo drie, vier keer achter elkaar en daarna krijg ik hem natuurlijk niet meer in slaap.
Nu vroeg ik me af tot hoe laat je mag klussen. Ik ben naar ze toegegaan en heb de situatie bij ons uitgelegd en toen vertelden ze dat ze nog 'even' door zouden gaan, maar daar heb ik niks aan. Wat is even? Het is nu na negenen en er wordt nog steeds getimmerd, mijn zoontje huilt nog steeds en ik word gefrustreerder en gefrustreerder...
In ieder geval lekker om het even kwijt te kunnen...
Nu vroeg ik me af tot hoe laat je mag klussen. Ik ben naar ze toegegaan en heb de situatie bij ons uitgelegd en toen vertelden ze dat ze nog 'even' door zouden gaan, maar daar heb ik niks aan. Wat is even? Het is nu na negenen en er wordt nog steeds getimmerd, mijn zoontje huilt nog steeds en ik word gefrustreerder en gefrustreerder...
In ieder geval lekker om het even kwijt te kunnen...