tot hoe laat slapen jullie kindjes door.

hallo,
mijn dochter van 5 maanden slaapt al sinds de derde maand door s'nachts. Ze krijgt haar laatste fles om 21.00 en gaat dan naar bed ze slaapt dan door tot 9.00 soms langer als ik haar niet wakker maakt.
Ik lees nu dat de meeste kinderen al om 7.00 wakker zijn. is dit om dat ze meer eten krijgen dat ze daarom eerder uit bed gaan.
Ilse begint nu met een beetje bij voeding alleen een sapje en een paar hapjes groente.

groetjes henny
 
Hoi

Mijn zoontje wordt inderdaad gewoon wakker om 7.00. Soms om 7.30. Niet omdat hij dan erge honger heeft ofzo, maar gewoon omdat hij dan uitgeslapen is.
Lijkt me lekker als je kindje wat langer slaapt. Slaapt zij overdag veel? Mijn zoontje is ook 5 maanden en die slaapt overdag ook nog in totaal zo'n 6 uur denk ik. Best veel dus. Misschien dat hij daarom eerder wakker is 's morgens.

Groetjes
Caroline
 
Hoi

Mijn zoontje gaat savonds rond 18.30u naar bed en die slaapt door tot 08.30u-09.00u.smorgens.
Het is wel lekker hoor want dan heb je ook savonds ook nog even wat tijd voor jezelf.
En overdag slaapt hij meestal smiddags na zijn boterhammetje hooguit een uurtje of soms 2 uurtjes.

Groeten miranda
 
Hallo,

Mijn zoontje Max is nu 8 weken en slaapt sinds een paar weken de hele nacht door. Hij krijgt rond 22.30 uur de laatste voeding (bv)  en wordt dan 's morgens tussen 7 en 8 uur wakker. We vroegen ons in het begin wel af of hij niet te lang sliep, maar we gaan er maar van uit dat hij vanzelf wel wakker wordt als hij honger heeft.

Ik vind het alleen maar fijn dat hij 's nachts zo lekker slaapt!

Groetjes,
mama van max
 
Hoi Hoi

Mijn dochter slaapt ook door vanaf dat ze ongeveer 6 weken is in het begin van ongeveer
22.00 uur tot ongeveer 6.00 uur   en sinds dat ze 4 maanden is slaapt van 19.00
tot 7.00 ur door ik vind het juist prettig dat ze sávonds lekker vroeg op bed gaat
ze is dan ook total los ze slaapt tussen de middag van 12.00 tot 14.00 uur en tussen door niet meer erg prettig was in het begin wel even een strijd om dit ritme te krijgen maar dit heeft maar een week geduurd maar je moet gewoon even volhouden. en ik dee er sávonds even een theelepeltje rijstebloem door haar fles volgens mij heeft dit echt geholpen dan houden ze het gewoon langer vol.

                                                      groetjes denice
 
Hoi,

Danique bijna 5 maanden, slaapt van 8 uur tot 8 a 9 uur als je haar niet wakker maakt zelfs wel tot half 10. ze gaat 2 dagen naar het KDV en dan gaat ze er om kwart voor 7 uit.
ik hoor ook van mensen uit mijn omgeving dat veel kinderen al vroeger wakker zijn

Maaike
 
Hi

Je hebt kans dat als je je kindje eerder naar bed doet om 7 uur , dat hij dan ook om 7 uur 's ochtends wakker wordt. Jouw kind slaapt ook 12 uren 's nachts van 9 tot 9.
Mijn zoontje gaat 19..00 uur naar bed (heerlijk zo vroeg) hij houdt het ook niet langer vol! Hij wordt dan ongeveer 7 uur wakker.

Titiana
 
Terug
Bovenaan