tot hoe oud in een babybadje?

Ons zoontje is nu 13 weken en erg actief als hij in badje gaat.
Als hij aan trappelen is stoot zijn hoofd elke keer tegen de rand aan.

Hebben meer ouders hier last van? Weten jullie misschien een oplossing?

Groetjesxxx

Hoi,

Tom trappelde ook wel, maar ik hield hem zo vast dat zijn hoofdje de rand gewoon niet kon raken. Na een aantal weken heb ik zo'n babybadzitje gekocht, dat is een soort van lig stoeltje waar je je kindje in kan leggen.
Je moet er natuurlijk wel altijd bij blijven, maar zo heb je wel je handen vrij om met je kindje te spelen / in te zepen e.d.

Tom word in febr. 2 jr. en nu zet ik het kleine badje in het grote bad en zo badderd hij heel wat minuten. Hij vind het nog steeds geweldig.

Groetjes Nenssss

Dochter van 3 heeft sinds de geboorte van haar zusje (nu 10 maanden) het baby bad weer helemaal herontdekt en zit er heerlijk in.
Maar voor een klein baby'tje is zo'n badsteun ideaal!

Tummytub of de Shantala Tub zijn een soort emmers was ze in een
soort foetus achtige houding inzitten.
Ik heb ze beide maar de tweede is handiger voor jezelf omdat er een
speciale vorm aan de bovenkant zit. hierdoor kun je je kleintje beter vasthouden!

hallo,

Mijn man en ik gaan om de beurt om de dag met onze zoon in bad (4 mnd is hij)
de een kleed hem uit en brengt hem naar het bad toe en de ander doet hem dan bij zich in bad. als hij uitgebadderd is dan neemt de ander hem weer mee en kleed hem aan.
ideaal.

Hoi!

Onze dochter is 11 maanden en zit nog steeds in het babybadje. Ik weet nog dat ik een tijd hetzelfde probleem had als jij. Ze is nogal lang en kon zich amper bewegen zonder tegen de randen aan te botsen. Gelukkig kon ze vrij snel zitten en toen ging het weer een stuk bter. Had ze meer ruimte enzo. Nog even geduld, het komt goed!

Terug
Bovenaan