Tot hoelang nachtdiensten gewerkt?

Hallo ,

Ik ben werkzaam in de ouderenzorg verpleeghuis en sta ook geregeld nachtdiensten ingepland, ben nu 12 weken zwanger. Zowel gisteren als vandaag vanaf 2 uur steeds buikpijn,erg vervelend tot hoelang hebben jullie nachtdiensten gewerkt of zijn jullie van plan nachtdiensten te blijven werken?

Groetjes Chantal

Hoi,

Ik heb na 12 weken geen nachtdiensten meer gelopen, omdat je niet meer verplicht bent en omdat ik overal las dat het ongezond was omdat je hele ritme in de war is.

Maar je moet doen waar je je goed bij voelt!    Sommige gaan wel lang door! Ik sliep ook slecht als ik nachtdiensten had!

<span style="line-height: 1.5;">k heb met 14 weken nog een reeks nachten gedraaid, maar ik vond het niets. Kon slecht in slaap vallen overdag en mocht natuurlijk geen gebruik maken van een slaaptabletje. Ook zou ik niet fysiek kunnen ingrijpen, mocht dat nodig zijn (werk op psychiatrische opname afdeling) dus voelde het niet verantwoord. Maar</span><span style="line-height: 1.5;"> je moet inderdaad doen wat goed voelt!</span>

ik heb inmiddels alle nachtdiensten die nog gepland stonden geruild met een collega. in de maanden die nog niet definitief waren worden er geen nachtdiensten meer ingepland.

Terug
Bovenaan