Tot hoelang werkten jullie door??

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ben erg benieuwd of iedereen tot eind heeft door gewerkt!
En wanneer je eerder stopte waarom? En wat voor werk deed je?

Liefs Jarieke

Hoi Jarieke,

Bij mijn 1e zwangerschap en nu ook bij de 2e werk ik t/m de 34e week. Ik heb het de eerste keer echt nodig gehad en nu al helemaal. Dus ik heb nu 6 weken van tevoren en 16 weken daarna omdat ik nog zoveel uren heb staan en nu mooi alles na mijn verlof kan opnemen, Heerlijk, verheug me er echt op.

Groetjes Lotje

ik heb doorgewerkt tot 36 weken. Had nergens last van (behalve mn buik die in de weg zat met mn bureau), dus waarom niet?

Die weken voor de bevalling dacht ik al niet door te komen van verveling. Vond dat heeeeerlijk, niets doen als je er geen zin in hebt...
En de weken na je bevalling vliegen voorbij... wel zo prettig om er dus in ieder geval 2 extra te hebben!
Vond ik tenminste.

hoi hoi
ik werkte tot afgelopen maandag ik was toen precies 38 weken...ik ben zelfstandige ...en ik ben gestopt omdat er morgen een keizersnede staat gepland...
zoalng je je goed voelt kan het toch?
groetjes sandra

Bij mijn eerste werkte ik als arts in een ziekenhuis, 50 uur in de week. Dat is echt geen combi met zwangerschap. Ik heb veel kwaaltjes gehad, en vanaf week 20 toenemende pijn in rug, bekken, maagzuur en forse vermoeidheid. Ik wilde niet zeuren dus ben te lang door blijven bikkelen totdat het echt niet meer ging. Toen ben ik binnen enkele weken voor 100% in ziektewet geraakt, mn vanwege heftige pijnen. Ik kon nauwelijks meer lopen... Toen was ik ongeveer 28 weken. Daarna was het nog een erg lange zit naar 41+3 wkn... (bleh, wat een verveling!)