tot nu toe 12 jongens en 13 meiden

Haha, bij Pepijn (2u en 40 min) die dag tomaten creme soep van unox en een broodje.... Heb je niks aan zeker?
En bij mn dochter (3u en 45 min) de avond ervoor iets met mie, geen idee meer wat, had mn moeder gemaakt.

Succes meis

Pizza margeritha en een stuk pizza tonno met veel uien. Dacht ook eerst dat ik 's nacht daar last van had. Bleken de weeen te zijn:)
Maar wat volgens mij vooral geholpen heeft was dat mijn zoon van 3 een paar daagjes uit logeren was. Ik heb het even helemaal rustig aan gedaan en ik hoefde me niet meer druk te maken om wat te doen met hem als de bevalling begint. En maar goed ook dat hij er niet was want het ging zo snel allemaal dat we eigenlijk geen tijd hadden om hem nog weg te brengen naar een opvang adres. En dan had hij gezien hoe mama met de ambulance naar het ziekenhuis moest, wat hij nooit had goed gevonden.

Maar ik wens jou nog heel veel sterkte met wachten. En ik hoop voor je dat het niet meer lang duurt.

bij renske weet ik niet meer wat ik gegeten heb, maar bij Julia hadden we zuurkoolstampot, maar dat smaakte me niet echt. was een beetje misselijk. terwijl ik anders altijd 2 borden kan leeg eten kreeg ik nu niet eens 1 bord leeg.
wel zonde van de zuurkool.

liefs

Terug
Bovenaan