Tot nu toe "leeg" vruchtzakje

A

Anoniem

Guest
Vandaag eerste echoo en ipv in juichstemming zitten we een beetje wezenloos op de bank. Er is een vruchtzakje te zien, mooi ingenesteld, maar geen vruchtje. Over 2 weken een nieuwe echo, dus nog even in spanning. Wel gaan de zwangerschapsverschijnselen in volle vaart door, dus daar hou ik me aar even aan vast.

He bah :( wat blijft het dan spannend zeg! Hopelijk kom je over twee weken met beter nieuws. Sterkte in die twee weken!!

Blijft inderdaad spannend zeg.
Nu twee lange weken wachten, bah. Succes Til71, ik hoop op goed nieuws voor jullie! xxx

Gatsie, wat jammer. Bedoeling is dan inderdaad dat je in jubbelstemming geraakt. Sterkte met de toch wel slopende twee weken.

He jakkes. Wat een naar...Heel veel succes de komende 2 weken. Hoop op goed nieuws voor julllie dan.

Heel veel sterkte! Lijkt me slopend om 2 weken te moeten wachten! Hoop op het beste!!!

Breek even in van het juni-forum... Ik heb dit ook gehad, mijn 1e echo was met 5.6 weken en er was ook alleen een vruchtzakje en dooierzakje zichtbaar. 2 weken later weer een echo gehad en daar was een prachtig vruchtje met mooie hartslag zichtbaar!

Misschien was het nog net te vroeg... ik hoop voor je dat je deze week alsnog helemaal in de juichstemming komt!

Breek weer uit...

Terug
Bovenaan