Tot over een weekje!!.....;-)

A

Anoniem

Guest
Hee Ladies,
Wil me alvast afmelden voor de volgende week; hebben nu vakantie en gaan midweekje weg met schoonfamily(niet dat jullie dadelijk denken; heej waarom laat die nix van zich horen!!;-))hihi
Voor de dames met een nod-tje komende week; nog even op de tandjes bijten en dan hopenlijk positiet testen, voor de dames met een klusweek voor de boeg; zet hem op he!!
We komen vrijdag terug en dan heb ik maandag mn nod...spannend!!!
Tot volgende week!!!!!(ben benieuwd of ik afkickverschijnselen krijg!!)heb nu wel al andere klachtjes, maar you never know he!!
xx ZuuS

Hoi Zuus,

Hele fijne week meis!
Geniet ervan!

Liefs, Nadine.

hoi Zuus,

een hele fijne vakantie toegewenst, geniet ervan en tot over een week.
groetjes Nicole

hey zuus
tot over n weekje
amuseer je he!!!
liefs tamaar

Hey Zuus !
Ook wij gaan aankomende week een midweekje weg.
Nou ik wens je een gezellige vakantie toe met heel veel zon, want dan hebben wij dat ook....hihi

Groeten van Miena.

Hoi Zuus,

Fijne vakantie hé! Geniet er lekker van en probeer je te ontspannen, hoe moeilijk dat ook is als je aan het afwachten bent.

Ik zag dat we tegelijk onze nod hebben, de 14e, dus ik leef helemaal met je mee!

Greetz,

Tammy

Hee Dames!!
Nog even inloggen voor ik t bedje opzoek!!Koffer gepakt en laatste wasje draait!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en Miena; jullie ook fijne dagen he!!
En gezellig Tammy samen NOD!!kunnen we samen afwachten en misschien wel testen...ben benieuwd!!
Hadden vandaag trouwens familie dag....en ik had me al voorbereidt op de vragen natuurlijk!!Staat je goed; toen ik met achternichtje aant spelen was, daar kwam mn moeder een oude bekende tegen met 6 weken oude kleinkind; en?jij nog geen kleinkinderen!!Maar toen hadden er een paar t over de kosten van de sporten van kids; en toen zei iemand; ja, het kost veel hoor kinderen, en ik had mn antwoord al klaar; dus ik zeg;ja, dus wij sparen nog even goed, maar mn vriend werd beetje overrompeld en wat zegt hij tegelijk; ja dus niet aan beginnen he!!al lachend... ik kon door de grond zakken en vond t niet echt een sterke opmerking....baalde beetje, maar hij had niet geweten wat te zeggen..Mannen!!
nou ik moest t hier ff kwijt!
tot volgende week he!!
xx ZuuS

Ha Ladies!!!
I'm Back on the forum!!!Onze daagjes weg waren erg gezellig en goede afleiding gehad!!
Ik heb al even vluchtig t forum gelezen en ontdekt dat er heeeel veeeel berichten bij gekomen zijn en ik heb ook al wat nieuwe namen ontdekt; dames welkommm!!!Ik ga morgen bijlezen en natuurlijk wat reageren...moeten nu nr verjaardag!!
En verder maandag NOD, dus spannunnnnnd!!tot morgen!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan