Tot over twee weken

Alles staat ingepakt in de garage. Morgen om 2 uur vertrekken we richting Italie. Heerlijk, heb er echt veel zin in. Maar kan een tijdje alle berichtjes niet lezen en dat is wel jammer natuurlijk. Hoop dat als ik terug kom, velen van jullie hier niet meer zullen zitten, maar op het zwangerenforum. En ik hoop dat ik dan met jullie mee mag. Mijn NOD is 4 augustus. Precies in de vakantie, dat is wel balen. Maar we wachten rustig af.

Ik wens iedereen nog een fijne vakantie. De mensen die nog moeten werken, werkse. En hoop dat het zwangerschapsvirus allemaal jullie kant uit komt.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke.
Ik wens je een hele vakantie toe, en geniet er heerlijk van.
jaja wrijf het er maar ffe in dat jij lekker op vakantie gaat en ik nog 5.5 week moet werken! Maar ja dan heb jij het achter de rug en ga ik iedereen heerlijk jaloers maken. haha
Nogmaals geniet ervan en heel veel plezier toegewenst.
Veel liefs Ang

Hoi JN,

Lekkkeeer hooooor!! Op vakantie,,,geniet er maar mooi van!! En ik hoop dat je met een mooi souverniertje naar huis komt!! Ik duim weer voor jullie (tijdens mijn werk...)

Ik spreek je weer als je weer (poepiebruin) terug bent van je vakantie!

Hier alles goed!! Heb nog geen last van bijwerkingen gelukkig,,,houden zoooo

Liefs moi xxxx

Hoi JN,
hmmmmmmmm, lekker zeg! da's toch ook belangrijk he, lekker ervan genieten! als t raak is en je MOET t vertellen zoek je maar een internetcafe he? liefs lis.
IK WIL HIER OOK EVEN MELDEN DAT IK T NIET LEUK VIND AL DIE STOMME BERICHTJES, MAAR VOLGENS MIJ IS HET ECHT HET BESTE OM ER NIET OP TE REAGEREN. GEWOON 0 REACTIES ALS DEGENDE DE VOLGENDE KEER KIJKT! DAN IS DIE TOCH HET SNELSTE WEG? IK HOOP DAT T NIET ERGER WORDT OF NOG LANG DUURT. ..LIS

Terug
Bovenaan