tot wanneer avondfles??

Hallo,

Mijn dochter is nu 9 maand en tot wanneer hebben jullie je kinderen nog een avondfles gegeven??

Haar voedingsschema ziet er zo uit;
07.30 broodje met 220 cc melk of papfles
10.30 fruithapje
13.00 maaltijd met toetje en flesje drinken
16.00 koekje en 200 cc melk of drinken
18.00 broodje met 220 cc melk
20.30 avondfles 220 cc melk

Wanneer kun je de avondfles laten vervallen of vervangen door iets anders?? ( heb geen idee )

Moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn dochter wakker moet maken voor de avondfles.

Hoor graag van jullie

mvg nicole.
 
Ik zou zeggen: begin vanavond met laten vervallen van de fles, of, als je dat toch wel een hele stap vindt, geef haar een half flesje.

Je ziet vanzelf hoe ze de nacht doorkomt!!! En anders: geef je haar gewoon weer een lekker flesje, ze wordt gauw genoeg groot! Veel succes
 
Mijn dochter is bijna 11 maanden en ik geef haar zeker al 2 maanden een beetje volle melk, beetje warm (klein flesje). Meestal valt ze tijdens het drinken daarvan in slaap als ik haar dat geeft tussen half 7 en half 8. En kan ik haar zo in bed leggen. Blijkt ze het hier echt niet op te redden, kun je altijd nog overwegen wat groeiontbijt erbij te doen.
Succes
 
Hallo ,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb vanaf eergisteravond haar een half flesje gegeven. Ze komt prima de nacht door maar ze wordt wel later wakker ( ja echt waar later zelfs had eerder verwacht )

Ze is nu pas tegen 9 uur wakker smorgens misschien al wel eerder maar we horen haar nooit eerder!

Nogmaals bedankt !

mvg NIcole.
 
Terug
Bovenaan