Tot wanneer in de buggy?

Hoi meiden,

Tot welke leeftijd zat jullie kindje in de buggy? Justin is nu 2 jaar en 2 maanden en zit alleen als we gaan winkelen of dagje uit nog in de buggy. Verder loopt hij heel veel als ik met hem weg ben. Als mijn man mee is gaat hij wat sneller in de buggy want die vindt het vreselijk om steeds achter hem aan te moeten rennen. Hoe ging dat bij jullie?

Groetjes Patricia
 
Hoi,

Onze zoon is bijna (overmorgen!) 3 jaar. Soms is het gewoon nog zo handig dat hij in de buggy zit. Gelukkig wil hij het zelf ook nog. (niet altijd) Ik ben nu ruim 27 weken zwanger, en vind het erg praktisch dat hij in de buggy zit als we gaan winkelen. Bij gewoon wandelen of naar de dierentuin gaat de buggy wel mee, maar vaak zit hij er niet in.

Groetjes, Kat
 
hoi,

onze zoon is nu twee en half en die zit vanaf 2 jaar niet meer in de buggy.
hij wou zelf niet meer hij wou alleen maar lopen dus hem met geweld in de buggy te laten zitten schoot niet op.
hij blijft wel goed bij ons en luisterd gelukkig erg goed dus er achter aan rennen hoeven we gelukkig niet.
nu wil je jongste ook lopen maar die is nog iets te jong (bijna 15 maanden)  om de hele stad mee te lopen maar die loopt hier wel in de buurt mee en hij vind het machtig om zelf te lopen dus vinden wij het ook wel leuk.

nou succes met je mannetje
gr brigitte bas en thijs
 
marente is nu 2 jaar en 10 maanden en zit nog wel eens in de buggy. maar dan vooral bij langere afstanden.
dagje winkelen, dierentuin, enz.
gelukkig vind ze het juist erg leuk om in de buggy te zitten.
maar zelf vind ik dat een kind tot 4 jaar nog best tijdens dit soort uitjes in de buggy kan.

conny
 
Terug
Bovenaan