ja omdat een baby zich niet kan terug keren.als je baby kan terug rollen is het al minder.je deken moet wel voldoen aan de eisen.ik heb speciaal dekbed gekocht die is 100 procent van kartoen,dus dat kan ademen.ik ben 1 keer geschrokken.ik had bij me zus gegeten en ze lag te slapen in de wagen maar haar hoofdeind staat hoger i.v.m spugen.ik heb haar laten liggen,omdat ze anders wakker en alleen die uurtjes slaapte ze echt diep.kortom ik wilde haar wakker maken voor de laatste voeding en ze was naar beneden gezakt,rode hoofd,heel warm.ja in die wagen zit een gewoon dekbedje.ik bed zakte ze ook naar beneden ik toen gelijk naar pernatal gegaan voor een trappelzak.mijn kraamverzorgster legde haar ook zo laag mogelijk in haar bed,ook voor de warmte en ze kunnen niet ver naar beneden zakken.als ze helemaal bovenin liggen kunnen ze helemaal naar voeteneind zakken.dus je kan haar zo laag mogelijk in bedje leggen.leg haar nooit bij jullie in bed.die die reclame op de tv.dat is de grote gevaar wat er laatste tijd gebeurd.maar trouwens nog iets mijn zus haar zoon die rolde zich nog niet terug die heeft een slaapzak gekocht die koortjes heeft en die kan je vast maken aan de spijlen van het bed dan kunnen ze zich niet omrollen en naar voeteneind zakken.en een laken kan bed het is adembaar.
succes ermee.