tot wanneer kramp gevoelig??

hoi hoi,

Mijn dochtertje is nu 3 maanden en heeft de eerste 9 a 10 weken erg
veel krampjes gehad.
Ik vroeg me af tot wanneer ze eigenlijk gevoelig zijn voor krampjes.
Ik heb nu friso comfort en wil eigenlijk weer terug naar friso normaal..
Zou ze dan weer krampjes krijgen of is dat na 3 maanden zo goed als over..

Zou ze straks met 4 maanden ook erg veel krampjes krijgen van fruit en groente omdat ze de eerste weken extreem last heeft gehad?? dus gevoelige darmen??
Want dan wacht ik liever tot ze 6 mnd is..

groetjes simone

mijn zoontje had alleen tot en emt de 2e maand erg last van krampjes. Nu helemaal niet meer. Dus denk dat je kindje na 4 maanden zo goed als van de krampjes af is.

mijn dochter heeft ook alleen de eerste 3 maanden hele erge krampjes gehad, daarna ben ik gewoon met 4 mnd begonnen met fruithapjes en dat ging heel erg goed. juist verandering van voeding kan een goede werking hebben op de darmen.
we hebben ook allerlei soorten voeding geprobeerd en zijn uiteindelijk gewoon overgestapt op nutrilon 1.

hoi,

mijn zoontje heeft tot 5,5 maanden krampjes gehad, maar dat schijnt niet zo heel veel voor te komen volgens de ka, maar tot 4 mnd. kunnen ze er zeker gevoelig voor zijn,

groetjes susanne

Hoi simone,

Ook de krampjes verschilt weer per kindje, ons meissie heeft de eerste 10 weken mega krampen gehad,na friso comfort ging dat wel beterder.

Het advies hier was om de comfort tot n half jaar te geven omdat dan de darmen echt goed ontwikkeld zijn,je kan altijd half comfort half normaal proberen als je wil overstappen.

Ivm krampjes en allergie in de fam hebben wij wel tot 6maanden gewacht met fruit,gaat nu perfect zonder kramp.

Wat je met t fruit doe moet je zelf weten,het advies is wachten tot 6maanden maar je merkt wel als je kindje er aan toe is en dan gewoon lekker je gevoel volgen!

groetjes ramona

Hi,

Ik heb begrepen dat gemiddeld rond de 3 maanden de ergste tijd voor krampjes voorbij zijn en als ik de reacties hier zo lees, schijnt dat ook zo te zijn. Ik hoop dat het bij ons ook snel over zal zijn.

Gr. Tamara
mama van Cas (16-04-2007)

Terug
Bovenaan