tot wanneer lekkende borsten?

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje, twee weken geleden ben ik bevallen van mijn zoon en ik heb geen borstvoeding gegeven maar ben meteen overgegaan op flesvoeding. Na een week flinke stuwingen zijn mijn borsten nu weer terug naar hun normale formaat en heb ik helemaal geen last meer van stuwingen. Maar ze blijven nog wel lekken, vooral als ik mijn zoon zijn fles geef. Ik vraag me af hoelang dat door gaat, je zou toch denken dat de melkproductie bij mij inmiddels wel gestopt is. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang kan dit duren?

Hoi hoi....

Mijn zoontje is nu 8 weken en ik had ook nog lekkende borsten tot 5 weken, is heel normaal werdt mij gezegd, maar wel vervelend inderdaad.

Groetjes, Patricia

dat is jouw lichamelijke reactie op de aanwezigheid van jouw baby.......heel natuurlijk dus, maar wel vervelend als je geen borstvoeding geeft. ik denk dat het de toeschietreflex nog een beetje is.

Toen ik stopte met de borstvoeding was het na ongeveer 2 weken over (maar misschien verschilt het omdat ik 6,5 mnd borstvoeding heb gegeven en toen alweer aan de pil was, dat het gewoon ook terugliep).

Succes ermee, hoop dat het snel over is voor je!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan