Tot wanneer misselijk??

<p> Hoi meiden,</p><p>Ik ben vandaag 13,3 weken zwanger en nog steeds veel last van misselijkheid en overgeven. Dit is met ca 6 weken begonnen. Eerst leefde ik toe naar de 10 weken, omdat het dan bij sommige vrouwen al wat minder wordt. Toen naar de 12 weken. Nu maar richting de 14 weken..? Pff, ik ben het zo zat!</p><p>Tot hoe lang hadden jullie last van misselijkheid/overgeven?</p>

Hey Lunah,
Wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. Ben je al eens bij de huisarts geweest voor medicatie?
Ik was van mijn eerste ook goed ziek, en dat trok met 16/17 weken pas weg. Nu zwanger van de 2e en helemaal nergens last van.
Helaas zijn er ook dames die heel lang misselijk zijn.
Groetjes!

Vanaf week 6 erg misselijk geweest. Toen ik richting de 12 weken ging werd het wel een stuk minder. Nu 24 weken zwanger en nog steeds voornamelijk in de ochtend last van misselijk zijn. Ik eet gelijk een broodje als ik wakker word en probeer dan rustig aan te doen. Bij mij helpt frisse lucht en langzaam en diep inademen ook. Ik hoef gelukkig niet over te geven, maar misselijk zijn is echt vervelend. Sterkte! En ik hoop dat het snel weg trekt. 

Ik ben ook heel erg misselijk geweest. Echt hele dagen door spugen. Nu emesafene en gaat veel beter. Het begint bij mij nu wel wat minder te worden. Ben nu 10 weken en medicijn gebruik sinds gisteren gehalveerd en gaat redelijk goed. 

Mijn schoonzus had t tot 7maanden .
Als je nog geen medicatie hebt ervoor zou ik wel ff langs de huisarts gaan .
Gelukkig zelf geen last van. En hoop dat je er ook snel vanaf bent. 

Terug
Bovenaan