tot wanneer neemt misselijkheid toe????

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben ik weer. Ik ben nu (bijna) 10 weken en de misselijkheid neemt alleen maar toe! Het begon zo'n twee weken geleden en de laatste dagen wordt het steeds erger. Weten jullie tot wanneer het toeneemt??Bij mijn eerste was ik er met 13 weken vanaf. Ik hoop zo dat het nu ook zo is want dit is helemaal niks!
Wij gaan over 5 maandjes terug verhuizen naar Nederland en er moet een heeeeleboel gedaan en geregeld worden, ik heb nu zelfs al 2 weken helemaal niks in het huis gedaan. Het is een grote rotzooi maar ik kom er niet aan toe.

Veel succes allemaal,
groetjes Fenna, doei

hoi

ja het is iets wat erbij hoort helaas,maar de meeste hebben het maar tot dr drie maanden en dan krijg je meestal 3 goeie maanden en de laatste 3 zijn weer iets minder.kan voor iedereen verschillend zijn natuurlijk,maar zo heb ik het gehad succes verder he gr wendy

hoi ik ben na de 1e helft van de 2e maand misselijk geworden en ben nu 4 maanden bijna. ben nu 2 ochenden niet mer misselijk dus mischien is het nu voorbij. je kan ook 9 maanden lang misselijk zijn gen pretje maar het kan. groetjes aadje.(as zonden 4 maaanden)

Hoi Fenna,

Ik heb eigenlijk heel weinig last gehad van misselijkheid het was maar met vlage. Het kan per persoon verschillen. Een goede vriendin van mij is heel lang misselijk geweest van week 5 tot week 16 geloof ik. Ik heb wel een periode gehad als ik te laat ging eten werd ik misselijk en at ik dan dan ging de misselijkheid weg.

Veel succes ermee gr Fruit Girl 19 wk

Hoi Fenna,

Als het goed is ben je misselijk tot ongeveer 12 weken. De piek "schijnt" te liggen
rond de 10 weken, want je lichaam maakt de eerste 4 maanden van je zwangerschap
het HCG hormoon aan (dat is ook het hormoon dat   Moeders voor Moeders weer gebruiken voor medicatie voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen), daarna neemt
de hoeveelheid van dit hormoon af. Dit schijnt er o.a. mee te maken te hebben waarom
je misselijk bent.....
dus nog even volhouden en dan ben je er hopelijk binnenkort vanaf!
Suc6 ermee,
Marlo (12 weken zwanger - en bijna van de misselijkheid af )

Het hCG hormoon is inderdaad de boosdoener! Vanaf een week of 12 neemt de placenta de werking van dit hormoon over en ga je je weer beter voelen. Zoals mijn voorgangster al zei, ligt de piek rond de 10e week. Bij mijn 1e zw.schap was ik misselijk tot week 12 en de 2e keer tot week 16. Gelukkig verdween het toen ook heel snel. Als je je eenmaal beter gaat voelen, ben je er meestal ook echt van af!. Sterkte nog effies....ik weet hoe zwaar het is en zeker als je van alles wilt/moet, maar niks kunt. Hoe vol!!!!
Patricia

Bedankt voor de reakties meiden. Ik wordt zo moe van dei mensen die staads zeggen, Ja, dat hoort erbij he!!!!! Dat zijn meestal mensen die het zelf niet hebben gehad, Of mannen!!

Nou, ik ben nu 10 weken en het lijkt ietsje beter te gaan. Ik hou goeie moed.

Groetjes Fenna, doeiii

Terug
Bovenaan