<p class="p1"><span class="s1">Hallo allemaal,</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Mijn zoontje is 10 maanden en slaapt in een trappelzak. Alleen is het bij ons boven zo ontzettend warm altijd. Gisteravond toen ik hem naar bed bracht was t er 29 graden!</span><span class="s2">?</span><span class="s1"> Althans, dat zegt de babyfoon.... Anyway, het is iig hee erg hot en de warmte blijft ook altijd lang hangen boven. Ik doe hem dus nu ook geen pyjama aan, maar geoon lekker in zijn rompertje. Alleen, die slaapzak... Dat is toch veel te warm nu! Ik ben van plan om hem vanavond geen trappelzak aan te doen en alleen zijn rompertje en een dun lakentje.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat, het is nl nogal een beweeglijk mannetje. Het bedje hebben we al 1,5 maand op de laagste stand staan, aangezien hij ook gewoon gaat staan in bed. Ik hoop dus dat hij zonder trappelzak gewoon gaat slapen, want het is natuurlijk ook iets wat bij zijn bedritueeltje hoort. Laat hij nu ook nog in zijn sprong zitten.... hahaha! Maar ik vind het anders veel te warm! In de winter doe ik hem de zak wel weer aan, als ik denk dat t te koud is ( swinters is t weer echt ijskoud boven bij ons)</span></p><p class="p2"> </p><p style="text-align: left;"> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoelang hebben jullie kindjes in een trappelzak geslapen?</span></p>