Tot wanneer verlof?

Ik heb nog 4 weken verlof... de tijd is omgevlogen! Scheelt misschien ook dat we nog continu bezig zijn met Isa. Ze vraagt echt veel tijd en energie. Daar kan zij ook niks aan doen, maar dat ik nu al echt heb kunnen genieten van mijn verlof? Nee, dat niet.

Toch ga ik enerzijds ook wel weer graag aan het werk, de afleiding zal me goed doen. Af en toe eens geen huilende baby aan mijn hoofd. Aan de andere kant weet ik ook niet hoe we Isa in een goede structuur moeten krijgen als ik alweer moet gaan werken. We zullen wel zien hoe het gaat.

Wanneer moeten jullie weer gaan werken?

Gr. Tamara.

hoi hoi

ik heb donderdag een sollicitatie lopen omdat ik via het uitzendbureau werk. Mijn verlof loop 30 april af dus de eerste week van mei moet ik weer beginnen
heb er eigelijk nog geen zin in maar ja zonder extra geld is ook niks en het is ook weer even wat anders dan 24 uur per dag mama zijn.
en zoals je al zegt even wat afleiding

@tamara hoe is het nu met Isa zit er al verschil in dan voor heen?

groetjes Danielle

hi

Ik moet 3 mei weer aan de slag :(
Wel bij een nieuwe werkgever dus ergens ook wel spannend!

Alleen het idee dat er straks 2 dagen in de week iemand anders voor mijn lieve kleine meisje moet zorgen.. OH MY GOD!!!! dat kan niet niemand kent dr zo goed als ik!!!!

Ok even reeel het is even doorbijten de eerste paar keer maar ik weet van mijn zoontje dat het goedkomt... pfffffffff

Liefs Marielle

ik moet 3 mei of 10 mei weer beginnen.
had een weekje extra vrij genomen, omdat we anders in de knoop kwamen met de opvang van de kids, alleen heeft mijn vriend nu geen werk meer, dus kan ik ook op 3 mei beginnen, alleen als hij in die tijd wel weer werk heeft dan moet ik echt de 10 de beginnen, lekker lastig!
Heb er best wel weer zin in hoor! Even weer mijn eigen ding! Er is een hoop gebeurd op mijn werk en merk dat ik het niet zo leuk meer vind dat andere mensen mijn werk nu doen!
Alleen om nu te zeggen, lekker zit even niet meer de hele dag tussen de kinderen kan ik niet zeggen!
Ik werk namelijk als assistent leidinggevende op een kinderdagverblijf en sta dus ook elke dag op de groep met ongeveer 16 kinderen van 0 tot 4 jaar!!
Maar eerst nog 3 of 4 weken van mijn mannetjes genieten!

groetjes Mirjam

Hallo Allemaal,
Ik moest eigenlijk 19 april weer beginnen maar heb mijn resterende vakantiedagen van vorig jaar er achteraan geplakt. Nu hoef ik pas 10 mei te beginnen... Heerlijk nog even thuis genieten maar heb er ook wel zin in!!
Groetjes sabine

Hallo Allemaal,
Ik moest eigenlijk 19 april weer beginnen maar heb mijn resterende vakantiedagen van vorig jaar er achteraan geplakt. Nu hoef ik pas 10 mei te beginnen... Heerlijk nog even thuis genieten maar heb er ook wel zin in!!
Groetjes sabine

Hoi Hoi,

Ik moet 29 april weer beginnen, had vrijdag een gesprek over mijn begintijden enzo, moet ie alles nog overleggen dus wet nog niks
en het lullige van alles is dat hij dat moet overleggen omdat ze voor mij iemand anders hebben aangenomen.
Word ik naar mijn idee toch gewoon bij het vuil gezet....

Groetjes Anouska

Hoi Hoi,

Ik moet 29 april weer beginnen, had vrijdag een gesprek over mijn begintijden enzo, moet ie alles nog overleggen dus wet nog niks
en het lullige van alles is dat hij dat moet overleggen omdat ze voor mij iemand anders hebben aangenomen.
Word ik naar mijn idee toch gewoon bij het vuil gezet....

Groetjes Anouska

Terug
Bovenaan