Tot welke leeftijd in de box?

Hallo allemaal!
Vandaag is Nick 1,5! Het is een heerlijk ventje en kan heel goed zelf spelen. Hij vind het ook nog heerlijk om in de box te spelen! 's morgens een uurtje en 's middags een uurtje. In mijn omgeving zitten de kinderen van zijn leeftijd niet meer in de box. Ik ben benieuwd tot hoe oud jullie kinderen in de box hebben gezeten?
Groetjes Betty

ik lees dit en toevallig zit mijn zoontje 2,5 nu in de box meer om ff tot rust te komen want hij gaat zich zelf in de weg zitten aan het eind van de middag.
dus ff in de box doet op heden nog wonderen.

hoi
Onze oudste  zat tot 20 maanden  elke dag een uurtje in de box. Toen werd de jongste geboren, en ging zij dus in de box. Inmiddels is de jongste 19 maanden en ook zij zit elke ochtend nog een uurtje in de box. Ze vermaakt zich prima zolang ik me niet laat zien, dus voorlopig blijft de box nog even staan.
groetjes Melanie

Mijn zoontje van 19 maanden zit ook nog af en toe in de box. Niet echt met regelmaat en ook niet elke dag. Soms gaat er een week voorbij dat hij helemaal niet in de box heeft gezeten. Maar ja, hij is 3 dagen naar het kdv en als hij lekker speelt in huis en ik hoef niet iets te doen waarbij ik hem niet in de gaten kan houden, dan hoeft het ook niet altijd.
Maar soms moet ik wel even iets doen waarbij ik hem niet kan gebruiken, dan gaat hij in de box. Brullen was het de laatse 4 maanden. Gewoon laten brullen....
Nu zet ik hem wel eens voor de televisie in de box, dan is het goed. Dan gaat de televisie ook gauw uit, want hij gaat toch lekker spelen.
Het is ook een soort rustpunt voor sommige kinderen. Dus niks mis mee!
Vele ouders doen de box al heel snel weg, want de kleine vind het niet leuk meer zeggen ze.... gewoon blijven doorzetten, je hebt je zelf er mee als je toegeeft, want als je iets moet, heb je geen box meer. En, de kleine bepaalt met z;n gebrul natuurlijk niet wat er gebeuren moet!

Terug
Bovenaan