Tot welke leeftijd in de wagen?

Hallo!!

Ik ben een moeder van een meisje van 9 mnd. Ben van plan om de wagen Quinny Buzz te kopen - - - heeft dit nog zin????????????

Tot welke leeftijd zitten ze in zo'n soort wandelwagen?? Tot ze 2 jaar zijn of eerder, of misschien langer!?

Wij wandelen wel veel en lange stukken, voor die afstanden wil ik haar niet in de buggy meenemen.

Graag antwoord - wie kan mij helpen...

Greetz Birgit
 
Hoi Birgit,

Ons zoontje is nu 18 maanden en wij hebben hem nog steeds in een wandelwagen zitten als hij wil ( wij hebben een mutsaert. )
En we hebben ook een buggy voor als we gaan winkelen past makkelijker in de auto.
Hij loopt ook veel langs de wagen maar vind het toch wel fijn dat ie er even in kan uitrusten zeg maar. Hoe lang hij er nog in zit weet ik niet daar kan ik geen antwoord op geven helaas.
Maar als je lang stukken loopt met de kleine dan is het misschien toch beter een goed wandel wagen te kopen.

Succes en ik hoop dat er misschien nog meer mensen reageren

Groetjes sandra mama van niels 1,5  
 
Ik heb wel eens gehoord dat kinderen tot een jaar of 3 in de wagen zitten(zeker nog als je eens een dag weggaat)
Pas wel op bij de buzz.
Hij is iets kleiner als bv de speedy sx,dus als je een flink kindje hebt,dan zou ik deze niet kopen.

succes!
 
Terug
Bovenaan