Tot welke leeftijd in de wagen?

Hallo!!

Ik ben een moeder van een meisje van 9 mnd. Ben van plan om de wagen Quinny Buzz te kopen - - - heeft dit nog zin????????????

Tot welke leeftijd zitten ze in zo'n soort wandelwagen?? Tot ze 2 jaar zijn of eerder, of misschien langer!?

Wij wandelen wel veel en lange stukken, voor die afstanden wil ik haar niet in de buggy meenemen.

Graag antwoord - wie kan mij helpen...

Greetz Birgit
 
hoi
mijn zoontje is nou 3 en wij hebben een bugaboo en hij zit er nog in ik vind het niks zn buggy een wandelwagen vindt ik persoonlijk veel fijner en volgens mij mogen ze er tot 25 kilo in (weet niet zeker hoor)maar helemaal als je vaak wandeld lijkt zn quinny veel fijner
alexandra
 
iedereen hefet daar een eigen mening over. het enee kind kan ook sneller verder lope dan de ander.
Onze zoon wordt 3 in maart en zit nog veel in de wagen, Hij gaat er nog vrijwillig inzitten, en ik vindt het nog ideaal zoals bij boodschappen doen. tuurlijk mag hij ook wel eens lopen als we niet ver hoeven of een dagje uti zijn, maar de wagen gaat mee en hij zit er dus nog veel in.
 
Hoi!
Hier worden de kinderwagen en de buggy nauwelijks gebruikt. Sinds zoonlief lopen kan, laten we hem zo veel mogelijk zelf lopen. Hij liep los in de week na zijn 1e verjaardag en sindsdien hebben we het lopen aardig opgebouwd. Hij is nu 2 jaar en 3 maanden en de laatste keer dat we de kinderwagen voor een gebruikt hebben is afgelopen zomer. En dat was misschien een keer of 3. De buggy hebben we nog een tijdje gebruikt als we veel boodschappen moesten doen in de binnenstad, maar hij zit er niet vaker dan eens per 3 weken in, hooguit. Verder loopt hij alles, of zit hij op de fiets bij een  van ons.  In de supermarkt zet ik hem voor het gemak wel in de winkelwagen, zeker nu ik zwanger ben van nr 2. Nu scheelt het ook dat we de winkels op loopafstand hebben (eerst 5 volwassen minuten lopen en nu na een verhuizing 10 volwassen minuten lopen). Met hem er bij kun je die tijd rustig vermenigvuldigen. In het begin deden we over die 5 minuten soms bijna een half uur, maar nu gaat alles alleen nog maar dubbel en als ie echt op dreef is, dan rent ie bijna de hele tijd voor je uit.

Groetjes vis78
 
Terug
Bovenaan