Tot welke leeftijd in de wagen?

Hallo!!

Ik ben een moeder van een meisje van 9 mnd. Ben van plan om de wagen Quinny Buzz te kopen - - - heeft dit nog zin????????????

Tot welke leeftijd zitten ze in zo'n soort wandelwagen?? Tot ze 2 jaar zijn of eerder, of misschien langer!?

Wij wandelen wel veel en lange stukken, voor die afstanden wil ik haar niet in de buggy meenemen.

Graag antwoord - wie kan mij helpen...

Greetz Birgit
 
hallo

ik denk dat het per ouders verschilt hoelang er een kind in de wandelwagen zit
ik denk dat als je veel wandelt het voor de kleine plezieriger is als je een goeie wandelwagen hebt.
onze dochter is nu 3 en al snel zat zei in een buggy maar omdat ik niet veel wandel hebben wij die al bij 2 gekocht.
omdat ik dit makkelijker vond als we naar de stad gaan het is wat kleiner en makkelijker mee te nemen.
maar als ik hier thuis naar buiten  ga om toch ff een stukje te wandelen pak ik de grote wandelwagen omdat dat beter rijd. en je kind er beter inzit.
hoop dat je er wat aan hebt

groetjes   evelien
 
hallo

ik ben een moeder van een meisje van 14 maanden,ik heb zowel een buggy als een kinderwagen.Ik denk dat wat voor jou het makkelijkste is het beste is.nou kan mijn dochtertje nog wel even in de  kinderwagen,maar ik vind een buggy handiger hij neemt niet zoveel plek in,maar ik doe de kinderwagen nog niet weg hoor pas tegen de zomer zet ik hem weg.Ik heb een buggy met 5 standen dus dan kunnen ze evt nog een dutje doen en een zonnekapje erboven.succes er mee,groetjes wendolientje
 
Hallo Evelien en Wendolientje,

Bedankt voor jullie reacties! Toch fijn dat je zo wat andere moeders kan vragen.

Ik heb er zeker wat aan gehad!!

Thx en Groetjes Birgit
 
hoi, wij hadden bij de geboorte van onze zoon een 4 wiel quinny, afgelopen zomer hebben we een quinny speedi gehaald omdat deze kleiner   opvouwbaar ed is  (wel 2e hands). onze zoon was toen 2. nu is hij 2 en een half en nog steeds gebruik ik hem veel, vind hem comfortabeler dan een buggy. in april komt de 2e en moet nog zien hoe ik dat dan met zoonlief ga doen.....kortom, wij gebruiken de wagen erg lang.
 
Mijn zoon van 3 gaat nog steeds in de buggy omdat hij niet zo goed meeloopt, zeker niet in drukke gebieden. Ik heb ook een bugaboo, maar daar moet je hem dan intillen en dat gaat me steeds zwaarder vallen met zijn 15 kilo. Dus sinds kort heb ik een Mclarenbuggy (voor een buggy en erg prettig ding) en daar kan hij zelf in en uitstappen. Dat scheelt mij een hoop gesleep.
 
Terug
Bovenaan