Tot welke leeftijd mutsje bij naar buiten gaan?

Dat ligt aan de temperatuur. Mijn oudste is van oktober en ging de winter in, zij heeft heel lang een mutsje op gehad buiten, ze had ook nauwelijks haar.
Mijn jongste is van maart en  toen de temperatuur boven de 16 tot 17 graden  kwam heb ik haar geen mutsje meer opgedaan.
 
Hey mooiedromen,

jij hier? haha!

Ik geef Mirthe niet zo vaak een mutsje op (nu ruim 7weekjes oud), ze houdt zichzelf goed warm en als ik mutsje opdoe, gaat ze nog net niet zitten zweten...

Gisteren hele dag buiten geweest en hele dag geen mutsje op hoor, wel op de zon letten, dat ze niet gaat verbranden...

Gewoon een keer uitproberen!

Liefs Sabina
 
Oeps... ik gebruik al geen mutsje meer sinds de kraamweek, ha ha!
Maar goed, ze heeft ook een flinke bos haar van zichzelf, dus misschien is noodzaak wat minder, denk ik dan? Ik gebruik wel een jasje met muts, maar sinds het mooie weer trek ik die haar niet meer aan. Ze ligt lekker beschut in de kinderwagen, ze heeft het (volgens mij) nooit koud hoor...
 
haha, komen we elkaar tegen! Merijn heeft bijna geen haar, maar goed, gewicht is prima nu dus stop met de muts! Enne waar koop ik voor de zomer een leuke pet?
 
Hoi mooiedromen,

ik heb een dochter van 2,5 maand en met dit mooie en niet meer echt koude weer, zet ik haar geen mutsje meer op. En tot nu toe gaat het nog steeds goed hoor. Maar als jij denkt dat het buiten nog fris is, zet je gewoon weer het mutsje op, dat doe ik ook.  Dus conclusie, het ligt een beetje aan het weer.

liefs Anike
 
Terug
Bovenaan