tot welke leeftijd trappelzakje?

Hallo dames!

Mijn dochtertje is nu 1,5 en ze slaapt nog steeds in een trappelzakje, het is uit gewoonte van mij....inmiddels weet ik ook niet meer waarom ik haar in een trappelzakje leg..
Tot welke leeftijd hebben jullie kindjes in een trappelzakje geslapen?

Groetjes Rian
 
een tappelzak kan best nog heel lang hoor, kan je nog best een jaar mee doorgaan als je dat wil.
Mijn zoontje is nu 15 maanden en soms heeft ie een trappelzak aan (als ik geen pyjama broek kan vinden) maar meestal slaapt ie (nu in de zomer) gewoon in zijn pyjamaatje.
Als het straks weer wat kouder wordt, doe ik hem misschien weer wel een trappelzak aan, je moet gewoon kijken wat je zelf prettig vindt, het is heus niet kek hoor.
groetjes Martine
 
Hoi,

Mijn dochter is nu 22 maanden en slaapt nog steeds in een slaapzak/trappelzak. Zolang ze in haar slaap nog steeds haar hele bed doorkruipt blijft ze er nog wel in liggen. Waarschijnlijk als ze in een groot bed gaat slapen wil ik wel kijken of ze onder een dekbed blijft liggen. Anders toch maar weer de slaapzak.

Groetjes
 
Hoi!
Een trappelzak kan heel lang mee. Onze zoon trok ze helaas zelf uit (ook toen we de zak achterstevoren aantrokken...) en daarmee kwam een eind aan het trappelzaktijdperk. Maar ik zou ze absoluut uit doen als mijn kindje zelf uit bed kon klimmen: veel te gevaarlijk dan.

Groetjes, Ingrid
 
Hoi. Mijn oudste is nu ruim 2,5 jaar en die slaapt nog steeds in een slaapzakje hoor. Dat is ook meer omdat het een echte draaikont is, en zo'n zakje gaat gewoon mee. Hij slaapt sinds mei van dit jaar in een groot bed, maar het zakje is gewoon meeverhuist haha..
Ik wil hem van de winter onder een dekbedje gaan leggen maar tot die tijd is het slaapzakje perfect!
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)
 
Hoi,

De mijne is dus 10+ maanden en sinds een week of 2 géén slaapzak meer.
Ik heb ze nog wel liggen, voor eventueel van de winter.. maar ze is erg warmbloedig... ze zweet zich kapot s'nachts.

Groetjes Debby mv B'Elanna
 
Hay,

onze dochter heeft er tot ongeveer 1 jaar in geslapen. Daar ze erg beweeglijk is in haar slaap, wikkelde zich de slaapzak telkens om haar heen. Vandaar zo vroeg gestopt.
Nooit problemen mee gehad overigens.

gr cj
 
Terug
Bovenaan