Tot welke week oestrogestan

<p>Goedemorgen dames,</p><p>een vraag aan jullie wellicht dat jullie mij die kunnen beantwoorden: tot welke week hebben jullie oestrogestan gebruikt met een zwangerschap via ivf?</p><p>op dit moment ben ik 4.5 weken zwanger via ivf met een verse terugplaatsing. Hiervoor heb ik een jaar geleden na een kloppend hartje te hebben gezien een miskraam gehad. Nou vermoed ik dat dit komt door geen oestrogestan dit was namelijk in een natuurlijk cyclus. Daarna heb ik nog 5 terugplaatsingen gehad zonder resultaat. </p><p>Nu dus van een verse terugplaatsing wel een zwangerschap, ik begreep dat ik tot de eerste echo oestrogestan moet gebruiken. Wel lees ik verschillende verhalen dat sommige het tot 12 weken gebruiken.</p><p>hoe ws dit bij jullie? Zelf Ben ik er onzeker van geworden en wil ik het ook blijven gebruiken tot 12 weken, </p><p> </p><p>alvast bedankt!</p>

Hey!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zelf ben ik nu ook 4,5 week zwanger via het ICSI-traject. 1e keer traject en verse terugplaatsing (vooralsnog) meteen raak.
Zelf heb ik tot 3 dagen geleden Utrogestan (progesteron) gebruikt en gaf de fertiliteitsverloskundige dat ik hier mee mocht stoppen (ik had anders ook nog maar voor 1 dag). In totaal heb ik dit twee weken gebruikt.
Liefs!

Thanks voor je reactie!
oke vreemd dat het zo wisslend is tot wanneer je het moet gebruiken.
volgens mij bij onze dochter heb ik he tot 12 weken gebruikt. Na de miskraam maakt deze zwangerschap mij nog onzekerder. Gister 20 min buikkrampen gehad geen bloedverlies maar owww wat blijven die weken voor de echo een ellende. 
Voel jij je verder goed? 

Dat is inderdaad gek dat het dan zoveel kan verschillen hoelang je het moet gebruiken!
Behalve dat ik al 2 weken erg moe ben en al vroeg slaperig word, voel ik mij voor de rest best goed. Vorige week had ik ook heel veel last van mijn buik, maar vastgehouden dat geen bloedverlies goed nieuws is!
Heb nu wel alweer een paar dagen last van mijn darmen wat een mopperende buik oplevert..
Jij voor de rest nog ergens last van?

Terug
Bovenaan