Tot ziens...

Oke dames,

Ben vanochtend bij de huisarts geweest en de onderzoeken zijn van start gegaan. Verder benadrukte hij me dat het niet goed is er teveel mee bezig te zijn. (ja, dat WEET ik wel...). Ga dus niet meer temperaturen of ovulatietesten gebruiken en ga niet meer langs bij alle forums, ga me maar tot 1 beperken.
Dus lieve meiden.
Jullie allemaal heel veel suc6!!! En mocht het uiteindelijk gelukt zijn dan laat ik het zeker even weten.
Bedankt voor al jullie reacties!!

Liefs Ineke

Nee hè?!!!
Jij ook al weg! Als je je gaat beperken tot 1 forum kun je je dan niet tot dit forum beperken? Er blijft hier niemand meer over straks. nou ja wel bevoordelijk voor mijn vruchtbaarheid, als er hier geen "bekenden" meer schrijven kan ik het er ook niet meer zoveel over hebben hier.
Vind het echt heel jammer dat iedereen verdwijnt, maar jou rust gaat natuurlijk voor alles. Heel veel sterkte voor de toekomst, laat maar gauw weten of het gelukt is.

Wie weet tot forums,

heel veel liefs!

Hoi Ineke,

Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen met alle onderzoeken. En ook met het vinden van rust.
Heel veel succes en hopelijk wordt het een heel mooi jaar voor jou!

Groetjes Natasja

Hai,

Hier ben ik alweer. (giechel), ik heb me nu voorgenomen op dit forum maar aan te houden, ik heb de afgelopen dagen bij kindjeopkomst gezeten omdat je daar meteen een mailtje krijgt wanneer iemand gereageert heeft. Toch heb ik meer met jullie... Ik heb nu dus besloten niet meer naar die ander forums te gaan. Hahahaha.
Ga hier wel een topic openen op 'wanneer zwanger worden langer duurt', en niet meer op iedereen reageren, en maar 1x per dag kijken. Ach ik weet hoe het is., 1x verslaafd altijd verslaafd....
Dus: TOT ZIENS....(morgen ofzo..).

Ineke

Terug
Bovenaan