Tot ziens!!

Zooooo, augustus is ten einde, en ik ga afscheid nemen.

Maar eerst in t kort nog mijn bevalling.

Vrijdag om 17u cocktail die zn werk goed deed, maar de baby lag in de weg en ik heb uiteindelijk een Microklist gekregen om naar de wc te kunnen.Zo ver zo goed, de weeen kwamen, maar helaas gingen ze ook weer.En dat steeds opnieuw.Igor is tussendoor nog een paar uur thuis wezen slapen, ook om bij de kinderen te zijn voor t geval oma t toch niet aan zou kunnen...Ik had er niet zo'n lekker gevoel bij dat ze s nachts met haar alleen waren, t liep toch allemaal wat anders dan ik had gehoopt...
Maar goed, uiteindelijk had ik wel (zwakke) weeen die tóch wat ontsluiting brachten, maar t was zo slepend en ik was lichamelijk helemaal uitgeput.En een einde was niet echt in zicht, daarom heb ik een infuus gekregen wat DIRECT voor regelmatige en krachtige weeen zorgde.HAD IK DAT MAAR EERDER GENOMEN ;)

Ongeveer een uur nadat t infuus ingebracht was is Aaron geboren en eerlijk waar, het laatste stukkie was GEWELDIG!!!!

Ik ben in een bui van verstandsverbijstering tussen 2 weeen door opgestaan en heb me op de knieen laten zakken achter het baarbed.En zo heb ik Aaron op de wereld gezet, helemaal alleen en heel bewust gevoeld hoe ie kwam.

Ik heb me slap gelachen om hoe de VK's en de gyn bijna op hun buik rondom me lagen om te begeleiden.Maar was écht super.En ze waren allemaal helemaal paf en vol respect over hoe ik de bevalling had doorstaan.Was echt trots op me zelf. ;)

En Igor stond er bij en keek erna, hihi.Was leuk zo.

Nou lieve meiden!!

Allemaal heel erg bedankt voor de leuke tijd hier!! Veel succes die paar die nog moeten en alle anderen VEEL GELUK EN LIEFDE GEWENST!!!

GERRIE
 
Aller eerst echt super gefeliciteerd en geniet echt maar heel veel van je gezin!!!
Het lijkt me super om zo je kind op de wereld te kunnen zetten!!!
helaas heb ik 3 keer een keizersnee gehad...

Jammer dat je niet verder gaat op baby dreumes,maar ieder zn keus...en je zal het toch al erg druk hebben...

Dus jij ook super veel geluk met je gezin!!!!
 
nogmaals gefeliciteerd met Aaron! Knap hoe je dat allemaal gedan hebt hoor! Jeetje!
Jammer dat er nu een einde komt aan jouw inbreng hier, maar ook wel begrijpelijk! Ik wens jou en je gezinnetje heel veel geluk in de toekomst!
Wie weet sehen wir uns nochmal in Deutschland! ;-)
 
Terug
Bovenaan