Tot zover helaas.....

Zoals de titel al zegt..en tot zover.
Eindelijk offiecieel over tijd, nog een extra testje gedaan vrijdag, die was positief, nog steeds moe, gevoelige mega borsten, en zaterdagmiddag verloor ik bloed, en een paar uurtjes later een klein vliezig iemini rondje/ovaaltje...over en uit dus...dikke tranen natuurlijk....
Maar heb het er dit keer niet bij laten zitten, eens gegoogled en wat blijkt, althans ik ben geen gynaecoloog, maar nu dus 4 miskramen gehad, en allemaal in de 4e/5e week, zwanger wordt ik altijd in 1 poging, dus denk zelf dat er iets mis gaat bij mij bij het innestelen, dus dat er iets mis nis met mijn baarmoederslijmvlies.Een simpele pil op cyclusdag 3 tot en met 7 zou de oplossing zijn.Net gyn gebeld, over 2 weekjes kan ik terecht, dus wie weet komt het allemaal wel goed volgende maand.
Dit weekend binnen gebleven, even lekker in m'n verdriet gezeten, voelde oke, nu kindjes weer naar school gebracht, en over een weekje zijn ze lekker 6 weken vrij, dan lekker vakantie vieren!
Ben benieuwd hoe het zal gaan met die medicatie, als het geluk weer aan mijn kant staat laat ik het jullie hier weten, voor julie: wens ik een heerlijke zwangerschap toe met een prachtig kindje maart volgend jaar!
Groetjes Jinthe.

Jeetje wat vervelend zeg!!!Neem de tijd en probeer het een plekje te geven.Hopelijk kunnen ze iets vinden bij de gyn!Sterkte en hopelijk gaat het de volgende keer wel lukken!Liefs nance

Dat lijkt me vreselijk zeg.. Ik zit nu op 6 weken en 5 dagen, bij mij was het onverwachts, maar toch blij mee.. elke dag angst om het te verliezen, bij elk krampje.. Ik hoop dat je het voor jezelf een plekje kan geven, ik zeg maar altijd.. Wanneer je een miskraam hebt, is dit iets natuurlijks, je lichaam accepteerd het niet omdat het misschien niet goed is.. moeder natuur dus misschien iets positiefs om te blijven denken meis. heel veel liefs

Terug
Bovenaan