<p>Hallo, </p><p>Ik ben 24 weken zwanger van de tweede en ik heb echt totaal geen behoefte aan spullen voor de baby. Of het hormonaal is weet ik niet maar ik zie tot grote ergernis van mijn man geen noodzaak om spullen te hamsteren. onze oudste is bijna tien en daarvan heb ik eigenlijk al de meeste spullen weggedaan.</p><p>Oké, een bedje is belangrijk. Luiers en billendoekjes, hydrofiele doeken voor het spugen en wat kleertjes. Een kast om de kleertjes, doeken en luiers in te doen en omdat het er staat kan er ook een aankleedkussen op. een autostoel en kinderwagen ook wel handig maar... that's it. </p><p>Als ik de uitzetlijsten bekijk dan denk ik alleen maar.. wat moet ik met al die spullen? We wonen best klein en ik ben een ontzettende minimalist in wording als het om spullen gaat. De ruimte en minder 'rommel' wat het oplevert geeft mij rust. Dit is een tik die ik heb ontwikkeld tijdens mijn zwangerschap. 15 weken geleden had ik nog drie keer zoveel spullen als nu. </p><p>Met de baby denk ik met alles.. heb ik niet nodig als t bedje er maar staat en we luiers hebben. Als hij straks geboren is en ik merk dat hij iets tekort kom dan is t zo gekocht/besteld. </p><p>Zijn er meer vrouwen die dit hebben? </p><p> </p><p> </p>