Totaal geen eetlust meer

<p>Hallo dames,</p><p>Sinds ongeveer 2 weken merk ik echt dat eten me helemaal tegen staat heb totaal nergens meer zin in en niks smaakt me ook tot echte kokhals neigingen aan toe. Fruit wil nog net 1 stuk om naar binnen te krijgen. wie herkent dit ben nu bijna 31 weken zwanger van ons eerste kindje </p><p> </p>

Hoooi, hier ruim 35 weken zwanger en hetzelfde afgelopen week. Nergens zin in.. verplicht mezelf tot eten omdat die kleine het nodig heeft om te groeien maar het loefste zou ik niks eten.. 
Merk wel dat als ik eenmaal mezelf stimuleer om te eten, dat ik dan makkelijker blijf eten.. 

[quote quote=10227401]Hoooi, hier ruim 35 weken zwanger en hetzelfde afgelopen week. Nergens zin in.. verplicht mezelf tot eten omdat die kleine het nodig heeft om te groeien maar het loefste zou ik niks eten.. Merk wel dat als ik eenmaal mezelf stimuleer om te eten, dat ik dan makkelijker blijf eten..[/quote]
Ja ik moet mezelf wel echt dwingen iets te eten maar gaat echt niet van harte ze raar opeens! 

Hoi allemaal,
Geruststellend dat jullie ook geen eetlust hebben.
Ik ben nu 5 weken zwanger en sinds een week nu alle mogelijke verschijnselen. Ik eet al een week amper wat, af en toe een beschuitje en een wortel. Probeer wel wat te drinken maar een glas water krijg ik al niet weg.
Ook ben ik de hele dag door super misselijk. Hoe doen jullie dat met werk? Ik kan me niet 3 maanden ziek melden haha

Terug
Bovenaan