totaal geen energie, tips????

Hey meiden, ik heb totaal geen energie meer... moe moe moe...
Nu ischias erbij.....
Zit eigenlijk even flink in een dipje....
Wat kan ik doen om meer energie te krijgen???
Morgen ff bellen met de vk.
Groetjes Daan

hoi Daan,

Hier nog een die maar moe blijft, vervelend he!
Ik weet niet of jij het ook hebt, maar ik had de hele tijd een soort van zware benen, voelde me moe door mijn hele lijf. Toen heeft de vk me magnesium-calcium tabletten geadviseerd (gewoon bij de drogist te koop)   en die helpen enorm. Voel me nog niet fit, maar dat moeie, zware gevoel in mijn lijf is een stuk minder.
Ook helpt het bij mij om 's middags even kort te slapen. Als ik langer dan een uur slaap word ik heel moe wakker, maar als ik bijv. drie kwartier slaap kan ik er weer even tegen. Misschien ook een idee?!

Succes!!!

Erica

hoi erica, ik ga straks meteen naar de drogist... ik heb namelijk ook benen die wel 100 kilo per stuk wegen....kom niet vooruit...
idd dat slapen helpt.. mn bazin belde net.. ik mag tot vrijdag thuis blijven.
dus ff flink gas terug nemen.
bedankt voor je reactie.
groetjes daan

Je zou kunnen overwegen Floradix te gebruiken.
Is een kruidenelixer dat ook mag tijdens de zw.schap. Heb het zelf nooit gebruikt, maar heb wel van vriendinnen gehoord dat het net even dat beetje extra kan geven.

Slik zelf ook een multivitamine voor zwangeren. Meer voor de baby dan dat ik denk er zelf iets aan over te houden hihi, want blijf ook redelijk moe.

groetjes,
Marije

Hoi, hoi,

Ook ik ben vreselijk moe en loodzware benen. Ik heb inmiddels ook isias!
Tja zwanger zijn is niet alles, hihihih. Succes en tips, slapen slapen en nog eens slapen!

Terug
Bovenaan