Totaal geen honger

Hoi dames sinds deze week is mijn eet lust minimaal, ik droom snachts van lekker eten maar wanneer tijd word voor maaltijd word ik kotsmisselijk, gelukkig nog niet overgegeven (vind dat zo'n naar gevoel)

als ik eet dan neem voor gemak een cracker en wat fruit al is dat veelste weinig, of iets ongezonds....

hebben jullie misschien tips om toch goed te eten en misschien lekkere recepten?

xo

Hi Yamako, ik heb dat ook een aantal weken gehad wat gepaard ging met erge misselijkheid. Ik had toen ook niet zo goed kunnen eten maar in je lichaam zitten genoeg reserves voor je kindje. Zodra ik dan toch een beetje trek had dan gingen zoute dingen er wel redelijk goed erin.

Hoi,

Aan het begin van mijn zwangerschap had ik ook heel weinig eetlust. Ik at dan voornamelijk dingens als: brood, advocados, cruesli, veel fruit, krentenbollen

Hallo,

Ook ik herken het geen honger hebben. Eet veel minder soms heb ik trek tussen de middag en dan maak ik gewoon twee boterhammen en als ik dan halverwege de eerste ben met eten heb ik genoeg.

groet

Terug
Bovenaan