Totaal geen zin in avondeten

<p>Hi dames! </p><p>Wie herkent dit? </p><p>Ik ben normaal juist een avondeter, kijk er altijd naar uit, vind het heerlijk! Maar nu ben ik 7 weken zwanger en echt sinds een week ofzo smaakt niks me meer. En dan ben ik niet per se misselijk. Maakt ook niet uit wat het is, ik krijg een paar happen door m'n keel en dan krijg ik het echt niet meer weg.. Vind het wel een beetje vervelend omdat ik op deze manier niet heel veel binnen krijg. M'n eetlust is over het algemeen namelijk al een stuk minder (zelfs zonder misselijkheid.)</p><p>Ook enig idee wat ik er mee zou kunnen doen? </p>

Hier ook last van gehad.. niet te druk om maken hoor.. ben zelf 6 kilo afgevallen in t begin doordat niets meer smaakte en helaas met veel misselijkheid en spugen.
tip van mij: probeer tussendoor te eten.. zeker om de 2uur even wat er in al is t maar een koekje.. wel variëren is belangrijk hierin, dan een koekje, dan stukje fruit, dan een broodje enz enz. Zo krijg je voldoende binnen.
ik heb echt weken gehad dat ik heel veel niet lustte en nog steeds lust ik niet alles meer.. dus is echt kijken wat gaat wel en wat niet.. 
zelf ben ik pas weer 2 kilo aangekomen dus nog 4 onder m’n start gewicht.. maakte me druk maar mijn vk niet.. krijg alleen extra groei echo’s om me kleine in de gaten te houden.
23+5

Heel herkenbaar! Ik had precies hetzelfde en sinds  week 12 is bij mij de zin in avondeten langzaamaan weer terug gekomen! :)
Zolang je je vitamines slikt en zorgt dat je overdag voldoende drinkt en voldoende gevarieerd eet dan komt het wel goed! De verloskundige gaf aan dat eerst je kind alle benodigde vitaminen en mineralen krijgt en dan pas jij, dus voor je kindje zal het geen probleem zijn! 

Oohh had ik ook hoor af en aan! Niet te druk om maken, probeer dagelijks iig wat groente en fruit naar binnen te werken. Je uk pakt wel wst ie nodig heeft. Het wordt echt nog wel weer wat beter!

Terug
Bovenaan