totaal iets anders.....

Hey meiden,

Even totaal iets anders...........het is geen vraag voor het jg forum maar ik ben ten einde raad.

Volgende maand wordt mijn schoonmoeder 60 jaar, ik heb heb met mijn grote mond gezegd" dan zorg ik wel voor een lied" (ze huren een zaaltje af)  ik hoor het mezelf nog zeggen.

Hebben jullie een site of misschien thuis nog een lied liggen, willen jullie het me asjeblieft laten weten.

Echt alvast enorm bedankt !!!!

Groetjes Sil

Hoi
Kun je geen lied aanpassen, er staan op internet wel liedjes over abraham en sara misschien een paar veranderingen.
Of een makkelijk liedje (kinderliedje) en zelf de tekst maken.

Sandra mv Nick en Tess

Hi,
Wat is haar favoriete nummer, misschien kun je daar een nieuwe tekst bijzetten, is kei grappig.
Ik doe mee met de doe week, iets voor kinderen, hele week activiteiten enzo, en dan laatste dag gaan we van een bestaand nummer een andere tekst eronder zetten, wat we bijv. de hele week hebben gedaan.
Misschien kun je wel haar levensverhaal verwoorden, en zorgen dat je andere familieleden ook meedoen, dus dat iedereen een stukje zingt.
X

Hoi Sil
Ik heb er 2 gevonden.
De een is van m'n opa en oma die waren 50 jaar getrouwd, dus das niets denk ik.
Ik heb er ook nog 1 van Bert (mn manneke) toen hij dertig werd. Wil je dat ik hem mail, zodat je hem kunt aanpassen ed of zal ik hem hier even plaatsen, haha kunnen we allemaal mee zingen. En aanpassen voor Sil.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan