totaal iets anders!

Heb net een afspraak gemaakt voor een fotoshoot van Sophie en Thijs voor vrijdag! Ben zo benieuwd hoe dat zal gaan. Het is lekker hier op ons eigen dorp dus dat is echt makkelijk kan er zo naartoe lopen.

Vondt het gewoon leuk om het even te vertellen haha! Zijn er meer dames die al foto's hebben laten maken van hun kleintjes?

Gaaf, daar ga je zeker geen spijt van krijgen. Wij hebben afgelopen week de foto's van Laura's fotoshoot ontvangen: echt helemaal geweldig!!! Zorg dat je ook iets leuks aan hebt, want onze fotograaf ging mij ook met Laura op de foto zetten. Als ik dat geweten had, had ik toch iets anders aangedaan, ha ha.
Veel plezier!

Liefs J

Goedemorgen!

Super leuk!!
Wij hebben 4 weken geleden foto's laten maken bij ons thuis door een fotograaf.
Ik vond t prettig om thuis te laten doen, zodat Bodhi lekker in zijn eigen omgeving was.
En de eerste canvas van die shoot hangt al bij ons aan de muur, TROTS!
Wij hebben gekozen voor een foto van onze drie schatjes in zwart/wit. Ik heb de foto ook op mijn Hyves staan.
Wij hebben circa 20 prachtige foto's van die shoot, dus heel erg blij mee.
Als Bodhi iets ouder is wil ik ook die gratis foto bij V&D laten maken.
Iemand die dat al heeft gedaan?
Ik wel bij de oudste twee en kocht natuurlijk weer veel meer bij, maar vond ze zo leuk!!

Fijne zondag en heel veel plezier vrijdag!

Liefs Brigitte

Kei leuk!

Wij wilden laatst foto's laten maken maar Lars was erg moe, dus is er maar één mooie foto uit gekomen. Gelukkig is mijn broer fotograaf dus kunnen we plannen wanneer we willen.
Dus binnenkort gaan we een nieuwe poging doen.

Heel veel plezier vrijdag!!

Liefs Kim

Heel veel plezier vrijdag!

Loop al wel een tijdje met het idee rond, maar wanneer zou het nou het leukste moment zijn. Tot nu toe vindt ik elke week en maand weer bijzonder.

Terug
Bovenaan