Totaal ruptuur

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Halloo,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">misschien een aparte vraag.. Maar zijn er toevallig moeders die bij de eerste bevalling een totaalruptuur hebben gehad en bij de volgende zwangerschap alsnog via de ‘natuurlijke’ manier zijn bevallen van hun baby’tje.. En is dit goed gegaan? Dus geen incontinentie problemen hebben opgelopen.. Ik heb bij mijn eerste bevalling een totaalruptuur gehad en ben bang dat bij een (misschien) volgende bevalling weer gebeurd.. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes </span></p>

Hier bij de 2e een totaal ruptuur  gehad. Baby 3 en 4 zijn zonder problemen geboren. 
Maar ik snap je angst.... Ik was er ook bang voor.

Ik had bij de 1e ook totaal ruptuur. Ben na de bevalling direct geopereerd en daardoor geen complicaties gehad verder.
de schade was wel zo groot dat ik niet meer op de natuurlijke wijze mag bevallen en een keizersnede bij onze tweede krijg. Ik ben daar blij mee!

Hi, 
Bij de 2de ook een totaal ruptuur, nu weer zwanger dus de afspraak is gemaakt dat ze me in gaan knippen omdat de schade groot was en hierbij ook 3L bloed ben verloren.
En qua incontinentie problemen heb ik veel met me bekkenbodemspieren geoefend.

Vriendin van mij heeft bij de eerste een totaal ruptuur gehad en bij de 2e niks. Zelfs niet gescheurd of ingeknipt en toch snel bevallen.

@Sylvia83, knap dat u dan toch nog voor de ‘natuurlijke’ bevalling heeft gekozen.. Mij is aangeraden om bij een 2de voor een keizersnede te gaan.. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als @Cbloem.. @Fristii Mag ik vragen waarom u voor  inknippen heeft gekozen in plaats van een keizersnede?? .. @Suffjuh  Wauw dat is wel heel fijn! Geen moeilijkheden haha 

Ik heb een subtotaal ruptuur opgelopen en vroeg me dit dus ook al af! Fijn dat hier open over gepraat wordt. Ik schaam me er niet voor hoor, maar merk wel dat anderen er niet graag over praten haha. Oh wat fijn om succes verhalen te lezen dames! 
Ik zou er zonder knip of scheur vanaf zijn gekomen maar mijn dochter duwde haar hoofd zelf naar buiten toen haar hoofdje stond.. Dat heeft de subtotaal ruptuur veroorzaakt.. dus ik denk dat ik wel gewoon natuurlijk zou mogen bevallen en wil dat ook eigenlijk liever dan een keizersnede..

Terug
Bovenaan