Totaal verrast

Hey,

na onze Thomas van 2,5 jaar en Hanna van 9 maanden dient nu ons 3e kindje aan. We zijn zeer verrast, eerst was het even schrikken, maar nu gaan we gewoon verder. Ik gaf nog borstvoeding en was nog niet ongesteld geweest na de bevalling van Hanna. (tuurlijk gebruikten we ook anticonceptie)

Vandaag hebben we een extra termijnecho gehad want de eerste was niet gelukt "uk" had geen zin. Na de eerste echo begon ze gelijk te praten over nekplooimetingen en allerlei poespas. En of ik geen inwendige echo wilde, nou toen zat de schrik er wel een beetje in. Zou ze zien dat er iets mis is.
Allemaal onrust voor niets, het was een gezond kindje van nu 11 wk 4 dagen. 6 april is de uitgerekende datum, nou da's weer eens wat anders.

Dus nu is het tijd om het officiëel te maken: IK BEN ZWANGER!!!

(Maar ja hoe vertel je dat je de 3e keer zwanger bent in 3 jaar? Daar zie ik wel tegenop, meer om wat ze achter mn rug kunnen zeggen.)

Laat ze maar lekker praten. Het gaat er om dat je van je zwangerschap geniet!
Gefeliciteerd met dit geweldige wonder in je buik!

ik begrijp je helemaal.. mijn 2e was ook 9 maanden en toen was ik net 3 maanden. er zit nu 15 maanden tussen. je krijgt commentaar uiteraard. maar moest altijd denken aan mijn vriendin die zei altijd wie het kindje krijgt mag het houden. en je word er toch ook makkelijker in.ik ken iemand die ze helemaal niets kan krijgen nou dan geeft het je niks meer hoor! das echt heftig.en uiteindelijk kan knu ook niet zeggen van wat heb ik het druk gehad. mijn laatste was zo makkelijk. ik had alleen even met bevallen van oeff dat was die pijn alweer! maar het komt best weer goed hoor!
probeer je er niks van aan te trekken! wees blij met je kindje! hartstikke leuk! gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan