toucheren

hai hai,

Ik heb een vraagje,kun je tijdens je controles ook aan je verlos vragen of ze even wil kijken of er al wat loos is?? Ik ben nu 38 week zwanger en ik word gek van die voorweeen elke avond,en ben dus wel nieuwsgierig of die voorweeen ook wat opleveren.

ik hoor het wel van jullie.
Groetjes jose

Ja je kan het vragen maar wees niet vreselijk teleurgesteld als het niets heeft opgeleverd. Maar het schijnt bij echte weeen wel ietsje sneller te gaan als je voorweeen gehad hebt.
Succes,
Ingeborg

quote: jose5dec schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2006 00:03:29'));

hai hai,

Ik heb een vraagje,kun je tijdens je controles ook aan je verlos vragen of ze even wil kijken of er al wat loos is?? Ik ben nu 38 week zwanger en ik word gek van die voorweeen elke avond,en ben dus wel nieuwsgierig of die voorweeen ook wat opleveren.

ik hoor het wel van jullie.
Groetjes jose

Hoi,

Ik ben nu 39 weken zwanger en was gisteren bij de verloskundige. Ik heb al een aantal weken last van voorweeen en dacht gisteren, omdat het wat heftiger was, dat ze waren over gegaan in echte weeen. Ik had om half 12 een afspraak bij de verloskundige en had 3 uurtjes ervoor het slechte bericht gekregen dat mijn schoonmoeder plotseling was overleden. Ik wilde haar nog graag zien, maar ze woont niet om de hoek. De verloskundige stelde voor om me te toucheren om te kijken of ik al ontsluiting had. Ik had nog geen ontsluiting, maar het kindje is al heel erg ingedaald en drukt met het hoofdje tegen de baarmoedermond. Ze zei vanmiddag kun je nog naar Amersfoort rijden, liever niet alleen, maar ik kan geen garantie geven dat vanavond de weeen beginnen. Ik denk voornamelijk door alle stress, ben ik nog niet bevallen, ondanks dat de (voor)weeen erg pijnlijk zijn. Het zal er denk ik wel op neer komen, dat ik het door de stress tegen hou. Zaterdag is de crematie en ik zou daar graag bij willen zijn, maar de kans dat ik dan al bevallen ben is natuurlijk groot. Ik ben daarom blij dat ik haar gisteren nog gezien heb.

Hi Dames,
Ik kom net bij de vk weg en heb gevraagd of ze me even wou toucheren.
Werd op het hart gedrukt dat als ze dat zou doen en ik zou ontsluiting blijken te hebben dat dat nog niks betekend en dat het nog wel 2 week kan duren voor ik beval.
Ik knikken en zeggen dat ik allang blij zou zijn als blijkt dat mijn voorweeen toch wat aangericht hebben.
Ze heeft me getoucheerd en de eerste 2 cm ontsluiting zijn binnen!!
Scheelt me straks weer toch?

Groetjes jose

Terug
Bovenaan