<p>Hoi dames,</p><p>Ik moet even me hart luchten. Eindelijk hebben we de stap gezet te gaan proberen voor een kindje (vriend heeft al een dochtertje) naja me vriend ik wil het al maanden ?</p><p>Ongeveer 3 weken terug de afspraak om me spiraal te laten verwijderen. Wordt er eerst doodleuk gezegd door de HA dat ze het niet doet want het was geen week geleden dat we voor het laatst seks hadden gehad.... beetje jammer dat de assistente me dit had moeten melden en niet gedaan heeft (vorige spiraal verwijdering werdt dat niet eens gezegd gewoon gedaan zonder problemen) dus ik pissig en verdrietig naar huis het is iets wat ik al zolang wilt en dus nogsteeds niet kan, ik heb ook mogelijk PCOS dus dit maakt het nog belangrijker voor me om te weten of er een cyclus is....</p><p>Dus afgelopen vrijdag weer naar de HA voor verwijdering.. blijkt dat de draadjes of te kort zijn geknipt of omhoog gegaan zijn oftewel spiraal niet te vinden. Vanfaag nog een keer HA bij een vrouwelijke omdat zij hem misschien wel kon vinden daar de mannelijke HA het nooit deed... maar helaas haar ook niet gelukt.</p><p>Nu heb ik een afspraak staan bij de gyn maar dan kan ik dus eigenlijk niet... motgen bellen in de hoop dat het eerder kan.</p><p>Ik ben mentaal op, slaap ontzettend slecht, telkens valse hoop en telkens weer een klap in het gezicht ik voel me kut.... die kinderwens is zoooo ontzettend groot. Wat als de gyn het ook niet vind en de echo is niks te vinden? Waar is de spiraal dan en als dat zo is betekend dat dat ik dus geen menstruatie heb. Zit ie er wel maar lukt het niet wordt het een Hysteroscopie en wanneer dat is? Geen idee weer de onzekerheid met wanneer we nu eindelijk eens kunnen gaan proberen.</p><p>Werkt ook niet mee dat ik bijna continue "menstruatie" pijn heb sinds afgelopen vrijdag de HA heeft zitten wroeten...</p>