Touwtjes Spiraal onvindbaar

<p>Hoi dames,</p><p>Ik moet even me hart luchten. Eindelijk hebben we de stap gezet te gaan proberen voor een kindje (vriend heeft al een dochtertje) naja me vriend ik wil het al maanden ?</p><p>Ongeveer 3 weken terug de afspraak om me spiraal te laten verwijderen. Wordt er eerst doodleuk gezegd door de HA dat ze het niet doet want het was geen week geleden dat we voor het laatst seks hadden gehad.... beetje jammer dat de assistente me dit had moeten melden en niet gedaan heeft (vorige spiraal verwijdering werdt dat niet eens gezegd gewoon gedaan zonder problemen) dus ik pissig en verdrietig naar huis het is iets wat ik al zolang wilt en dus nogsteeds niet kan, ik heb ook mogelijk PCOS dus dit maakt het nog belangrijker voor me om te weten of er een cyclus is....</p><p>Dus afgelopen vrijdag weer naar de HA voor verwijdering.. blijkt dat de draadjes of te kort zijn geknipt of omhoog gegaan zijn oftewel spiraal niet te vinden. Vanfaag nog een keer HA bij een vrouwelijke omdat zij hem misschien wel kon vinden daar de mannelijke HA het nooit deed... maar helaas haar ook niet gelukt.</p><p>Nu heb ik een afspraak staan bij de gyn maar dan kan ik dus eigenlijk niet... motgen bellen in de hoop dat het eerder kan.</p><p>Ik ben mentaal op, slaap ontzettend slecht, telkens valse hoop en telkens weer een klap in het gezicht ik voel me kut.... die kinderwens is zoooo ontzettend groot. Wat als de gyn het ook niet vind en de echo is niks te vinden? Waar is de spiraal dan en als dat zo is betekend dat dat ik dus geen menstruatie heb. Zit ie er wel maar lukt het niet wordt het een Hysteroscopie en wanneer dat is? Geen idee weer de onzekerheid met wanneer we nu eindelijk eens kunnen gaan proberen.</p><p>Werkt ook niet mee dat ik bijna continue "menstruatie" pijn heb sinds afgelopen vrijdag de HA heeft zitten wroeten...</p>
 
Ook ik heb dit gehad. Ze bleken te kort afgeknipt. Uiteindelijk bij de gynaecoloog beland die hem nu onder verdoving eruit moest halen. De verdoving heb ik nooit gekregen en hij is er met geweld uitgerukt met een speciale tang. Ik wil je niet bang maken maar het was zeer pijnlijk. Als ik jou was zou ik wel om een verdoving vragen!
 
Wat een heftig verhaal! Hij kan niet zomaar weg zijn lijkt mij? En neem aan dat ze hem met de echo vast en zeker wel zullen vinden..
kan je alleen maar aanrader om rustig te blijven en je afspraak bij de gynaecoloog af te wachten... deze zal je vast kunnen vertellen wat er gaat gebeuren allemaal! Zou ook aangeven dat je het erg spannend vind allemaal!
 
Dit heb ik ook gehad! De huisarts kon em niet vinden, toen gyn die met echo heeft gekeken en een liter vocht naar binnen heeft gepompt om goed te zoeken. Toen gevonden en verwijderd. Vond het heel spannend maar meevallen achteraf. Neem even 2 paracetamol van tevoren  dan is het prima te doen, al is het niet fijn...
Verder het wachten is vervelend,weet ik alles van. Echter ook als het spiraaltje eruit is kan het even duren voor je zwanger bent
 
Veel succes! 
 
 
@Ielse als hij eruit is heb ik dus dik een jaar gewoon geen menstruatie gehad dus hoop het niet.
Ik heb Dinsdag de afspraak bij de gyn hopelijk lukt het daar en wordt het geen dagopname en hoef ik niet weer te wachten tot het een keer gebeurd. Mentaal helemaal op ben er zo klaar mee en zo klaar met al dat wachten wat ik al maanden doe...wil hem er gewoon uit hebben. Met me 1e spiraal geen enkele problemen gehad!
 
Terug
Bovenaan