@ toverfee en goldwinggirl

Hey meiden,

En hoe is het gegaan ????
Als het goed is zijn jullie beide ingeleid en horen jullie nu te genieten van jullie prachtige baby's.

Laat maar even wat weten.

Groetjes Jeanine
 
he meiden ja hoe zit het, lekker aan het genieten en jij jeanine hoevoelt het om ( weer) mama tezijn( weet niet meer of het nou de eerste is of meerdere)

ik hoor van jullie liefs
 
met mij gaat het prima. Ben zo gelukkig met mijn gezinnetje.

Is wel even wennen maar het went snel.
Heb op dit moment wel pijn door enorme stuwing. Echt te veel melk. Kleine drinkt super goed maar ik kan er makkelijk nog 3 kinderen bijvoeden.
Lichamelijk gaat het prima. nergens last van.

En de kleine Romy ...... geweldig !!!! Drink goed, slaapt veel en is een schatje.
Danny haar grote broer vind het prachtig en is super lief voor haar.

Nu kijken wanneer we wat van de andere meiden horen... ben erg benieuwd
 
Hoi,

ik weet dat Goldwinggirl naar een kraamhotel ging als ze bevallen is. Heb verder ook nog niks gehoord hoe het is gegaan enzo. Hopelijk maken zij en de kleine het goed.

groetjes
 
Nou hier nog een hoor! Kijk elke dag (soms 2x) ff of er al nieuws is :D
Jullie zijn/waren een van de laatste waarvan ik weet die tegelijk zwanger waren :D
Idd golddwinggirl had al gezegd dat ze na de bevalling naar het kwaamhotel ging en dat het dus even kon duren voor ze een berichtje kon plaatsen omdat ze niet wist of ze er internet hadden!
 
Ben ook heel benieuwd wie er ondertussen bevallen is. Hier gaat ook alles goed. Ben ook echt aan het genieten van Sven. Ik heb niet echt geleden aan de bevalling dus ik ben ook niet heel erg moe, heb geen last van mijn onderkant maar geniet wel heel erg van het feit dat ik me lekker kan laten verwennen. Je hoeft gewoon even niks... heerlijk!
Loïs is wel erg druk en vraagt veel aandacht... ze is erg lief voor Sven maar is snel in tranen... het arme kind moet echt even omschakelen en logisch.

De borstvoeding heb ik op advies van de lactatiekundige voorgoed uit mijn hoofd gezet. Lees mijn topic maar. Erg jammer en ik moet wel even wennen aan het idee dat mijn borsten dus echt niet geschikt zijn... zeker nu ik stuwing heb en ik begin te lekkern. Dan wil je er zo graag iets mee. Maar het geeft wel veel rust nu ik niet iedere drie uur pijn hoef te lijden. En Sven groeit er goed op... is de derde dag alweer 50 gram gegroeid, normaal vallen ze dan nog af of staan ze stil.. heerlijk!

Meiden die nog moeten bevallen binnenkort... sterkte en bedenk tijdens de bevalling dat er daarna iets heel moois komt... dan is het te dragen!

xx
 
Terug
Bovenaan