toxplasmose

wat zijn de kwalen daarvan ,en kan je ze de laatste weken van je zwangerschap nog oplopen ?
raak de kattebak bijna niet aan maar moet toch verschoont worden ,zitten kattenbakzakken in en het zijn schone katten en kieper hem zo leeg ,dus zit er bijna niet aan
en was goed mijn handen 2x erna
ja heb om een lang verhala kort te maken heb ik mijn katten weer terug nu 2 weken en als het goed is moet ik nog 2 a 4 weken zwangeren
 
hallo,
toxoplasmose kun je de hele zwangerschap door krijgen.
je kunt last krijgen van een grieperig gevoel,opgezette klieren,lusteloosheid e.d.
daarnaast mag je best een kattenbak schoonmaken als je maar handschoenen draagt,maar zoals jij je kattenbak verschoont is het ook prima als je inderdaad je handen maar goed wast.
veel succes
 
Volgens mij gaat het niet alleen om het aanraken van je kattenbak maar meer om de geur die loskomt tijdens het verschonen.

Je kunt het echt beter niet zelf doen hoor, vraag iemand anders om het te doen. Zelfs die laatste paar weken kun je het nog oplopen en dan voel je je misschien wel schuldig.

Vraag echt iemand anders voor je kattenbak.
 
Door de geur kun je het zeker niet oplopen,anders zou je geen katten mogen hebben ook tijdens zwangerschap.Ik zou toch ook een paar handschoenen aan doen,gewoon voor alle zekerheid.

groetjes!!
 
Terug
Bovenaan