TP Blastocyste dg 7

<p>Hallo lieve iedereen,</p><p>Ik heb een vraag en jullie hulp nodig. Zit met mijn handen in het haar. Ik heb 7dg geleden een blastocyste tp gehad. Nu testte ik gistermiddag (te vroeg, maar door symptomen hield ik het niet langer) een licht positieve test. Helemaal in de gloria, halve nacht niet geslapen van de adrenaline. Nu heb ik vanochtend weer een test gedaan om te kijken of hij donkerder kleurde, maar deze was negatief :-(</p><p>Ik weet dat ik langer had moeten wachten, maar na 4 jaar mmm trek ik de onzekerheid soms niet meer, met alle gevolgen van dien.</p><p>Kan het nog een positieve test worden? Je zou denken met een blastocyst (5 dg oud) dat innesteling al lang geweest moet zijn en er dus HCG in je lichaam moet zitten. Pfff heel verdrietig en moed zakt me in de schoenen. Misschien hebben jullie wat opbeurende verhalen. Liefs Dolfje</p>

Er is mij altijd verteld dat de test pas betrouwbaar is als je test op de aangegeven dag. Nog even paar dagen wachten en ja de wacht weken zijn lang. Er gebeurd zoveel in zon innestel proces en er kan zoveel mis gaan helaas :(
Succes

Terug
Bovenaan