tp gehad van 2 cellig embryo, wie heeft ervaring??

hallo

zoals de titel aan aangeeft heb ik vrijdag een terugplaatsing gehad van een 2 cellig embryo in het UMCG.   de arst zei wel dat het geen toppertje is maar het feit dat ik daar was gaf aan dat het eenkans was.   toen zakte me de moed in de schoenen en nu ben ik op zoek naar mensen die dit ook hebben meegemaakt of iemand kennen met een soort gelijk verhaal.

liefs wilma

Hoi Hoi

Meid laat je niet ontmoedigen, je moet lekker
postitief blijven want ze hebben je embryo toch
maar wel even terug geplaats.Als het helemaal
niets was hadden ze ook terugplaatsing gedaan.
In wie wat voor toppertje dit wordt.
Ik gauw voor je duimen dat je over 2wk een positieve
test in je handen hebt.

Groetjes Anita

Hoi Wilma,

Ik heb hetzelfde meegemaakt, en...... ik ben er zwanger van geworden!
Wij hadden bij onze 1e IVF een topembryo (stom woord, maar dat noemden ze zo) en hadden heel erg veel hoop. Helaas, deze poging mislukte.
Bij de 2e IVF waren er alleen slechte kwaliteit embryo's. Dit was een hele teleurstelling, want stiekem verwacht je weer dat het net zo goed gaat als de vorige poging.
We besloten toen om er 2 terug te laten plaatsen. Volgens de artsen had ik een onder gemiddelde zwangerschapskans. Maar ze gaven ook aan dat in sommige gevallen het embryootje het niet "prettig" vindt in zo'n schaaltje en dat het binnen de baarmoeder soms best wel verder gaat delen.
Ik weet nog goed hoe verdrietig ik was. Ik speurde het internet af op zoek naar succesverhalen. In die 2 wachtweken was ik ontzettend negatief en baalde als een stekker.
Ik durfde zelfs niet te testen, bang voor weer een teleurstelling. En bang dat de progestan mijn menstruatie uitstelde. Mijn vriend heeft me echt "gedwongen" te testen. Tranen met tuiten heb ik gehuild toen de test positief bleek te zijn.
Ik ben nu bijna 19 weken zwanger, en alles gaat goed.
Dus...... het kan! En ik steek een kaarsje voor je aan, dat jouw embryootje zich ook verder gaat delen en zich lekker gaat innestelen.
Heel heel veel succes!

Liefs Suusje36

lieve suusje

wauw wat ben ik blij met jou verhaal!!!!!!!!     echt waar!!   ik ben ook erg onzeker en geloof haast niet dat het goed kan gaan met een 2 cellig emmy.     tot op heden ben ik nog niet ongi, mag vrijdag voor bloed test, heb wel vanaf de tp al ongi krampjes, en vanaf maandag beetje misselijk met vlagen.
heb geen progestan gehad maar in de 1e wee 3 keer pregnyl 1500ie

ik zit nu te twijfelen of ik wel of niet een test zal kopen.

bedankt voor je reactie liefs wilma

Terug
Bovenaan