Tpo antistoffen en 2 miskramen verder..

Hi allemaal,

Wij zijn sinds mei 2021 bezig met zwanger worden van ons eerste kindje. Helaas hebben we ook twee miskramen in de afgelopen - bijna - twee jaar gehad. Sinds kort ben ik positief getest op tpo antistoffen (waarde 199) en een licht verhoogde tsh van 2.7. Sinds gisteren ben ik ook achter gekomen dat mijn huisarts een overdosis van Thyrax gegeven heeft waardoor ik nu een tsh van <0.01 heb waar ik de aankomende 6 weken van moet herstellen. Ik zie door de bomen het bos niet meer en voel me zo verdrietig vooral omdat het nog niet ‘gelukt’ is. Zijn er mensen die misschien hetzelfde hebben meegemaakt en nu zwanger zijn? Ik sta open voor alle tips en adviezen.

Anne
 
Hi Gebruiker,
Wij zijn nu 3 jaar bezig voor een kindje. Afgelopen zaterdag mijn eerste positieve test in handen. Ik heb Hashimoto, iets wat vaak de diagnose is bij meerdere keren een verhoogde TPO,  mijn TPO rond de 380. Wanneer je zwanger bent word dan je medicatie ook opgehoogd? Gisteren zijn ook mij TSH-antistoffen geprikt. Die schijnen een grotere boosdoener te zijn tijdens zwangerschap. Ik heb nog geen uitslag.
Mijn TSH is nu rond de 0.06. Ze geven aan liever te snel als te traag. En zelf met deze TSH waarde is mijn medicatie gisteren met 25% verhoogd. Onder de 2 blijven is wat het belangrijkste is. Ze gaan wel finetunen daar wat normaler waardes. 
Kijk eens op de (fb)site van SON. Daar zitten we met veel in hetzelfde schuitje. Ook al heb ook ik nog niet dat oh zo gewenste kindje in mijn armen. Op fb lees ik regelmatig succes verhalen. Hopelijk horen wij daar beide ook snel bij!
 
 Allereerst gefeliciteerd met het mooie nieuws ZusterKaar!! Hopelijk heb ik ook snel zo een mooie test in handen. Ik heb volgende week een afspraak bij de internist aangezien mijn tsh door de overdosis 7.8 ... 
 
Terug
Bovenaan