Tpo antistoffen

<p>Hi allen,</p><p>Inmiddels zijn mijn partner en ik alweer een jaar bezig met zwanger worden, maar voornamelijk met zwanger blijven. Wij zijn nu zwanger voor de 3e keer in een jaar tijd. Nu maak ik me erg veel zorg er omdat ik tpo antistoffen in mijn bloed heb. Dit zijn stoffen die mijn eigen schildklier aanvallen. Nu loopt er nog een studie in het AMC/UMC, en is er op dit moment nog geen behandeling. Wel kan er worden aangetoond dat deze stoffen de gevolgen kunnen zijn van herhaalde miskramen. </p><p>Nu is er echt vrij weinig te vinden op internet wat betreft ervaringen van andere vrouwen met deze antistoffen. Mijn waardes zijn 141 wat normaal tussen de 0-60 moet zijn. Tsh en t4 zijn allebei prima dus met mijn schildklier zelf is eigenlijk niks mis mee.</p><p>Ik ben dus op zoek naar vrouwen die eventueel mee hebben gedaan aan de studie en/of vrouwen die bekend zijn met deze antistoffen en die er ook graag over mee willen praten of hun (hopelijk positieve) verhalen willen delen.</p><p>Alvast onwijs bedankt!!</p><p>Veel liefs, </p><p>Een wensmama </p>
 
Hoi ik weet niet of je dit nog gaat lezen. Maar ik heb precies hetzelfde ? mijn waardes zijn 246. Maar ik heb geeeen idee wat dat verder zegt en hoe we nu verder kunnen gaan..
Is het bij jullie uiteindelijk allemaal nog goed gekomen? 
 
Terug
Bovenaan