Traag Forum

A

Anoniem

Guest
Zijn er meer mensen die last hebben van het feit dat het forum weer zo ontzettend traag reageert? Als het al reageert, want soms doet het gewoon niks.

Anders ligt het misschien aan mijn computer.

groetjes Danique
35w3d

Het forum is inderdaad erg traag en 9 van de 10 keer kan ik niet inloggen en/of iets posten. Ben al een aantal postings kwijt geraakt. Ik vind het sowieso geen handig forum en ik post er nu al een aantal maanden op en vaak zijn er problemen. Volgens mij kan het forum het aantal gebruikers niet aan. Hopelijk dat ze er een keer iets aan gaan doen.

ja hij is inderdaad erg traaaaaaaaaaaaaaaaaaag dit werkt echt op mijn zenuwen haha.
somige berichten van mij staan er gewoon 5x in ofzo op november moeders omdat ik dacht dat hij het niet deed grrrrrr!! hihi
kus vero

ja hij is inderdaad erg traaaaaaaaaaaaaaaaaaag dit werkt echt op mijn zenuwen haha.
somige berichten van mij staan er gewoon 5x in ofzo op november moeders omdat ik dacht dat hij het niet deed grrrrrr!! hihi
kus vero

Volgens mij wel vaker dan 4 x.

Ach weet je wel zeker dat je berichtje gelezen wordt toch??

Maar dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn computer ligt. In het begin had ik het inderdaad wel vaker, maar de laatste paar weken ging het best goed hier op het forum.

Beetje irritant, want ik ben normaal al niet zo geduldig en momenteel nog minder. Heb dus ook de neiging om tien keer op die knoppen te drukken.

groetjes Danique
35w3d

Volgens mij wel vaker dan 4 x.

Ach weet je wel zeker dat je berichtje gelezen wordt toch??

Maar dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn computer ligt. In het begin had ik het inderdaad wel vaker, maar de laatste paar weken ging het best goed hier op het forum.

Beetje irritant, want ik ben normaal al niet zo geduldig en momenteel nog minder. Heb dus ook de neiging om tien keer op die knoppen te drukken.

groetjes Danique
35w3d

nou jij geeft ook een mooi voorbeeld hahahaha :p
best grappig maar wel heel eri hihi

Terug
Bovenaan